Çekingen erkekler kaybetmeye mahkum mudur yazık değil mi ☺️?

Lisede PDR olarak çalışıyorum bu yüzden çocuklara yakından gözlem yapıyorum kızlar konuşuyor şu çocuk çok yakışıklı değil mi diğerleri diyor ki aman yakışıklı olsa da yazar kimseye selam sabah vermiyor samıt gibi bir şey kim ne yapsın onu falan diyorlar öğretmen olarak Ben tanıyorum O çocuğu çok saygılı terbiyeli bir çocuk sadece biraz çekingen ama kızların ona bakış açısı bu şekilde öğrenci olsun yetişkin olsun çekingene erkekler hep kaybetmeye mahkum mudur

Çekingen erkekler kaybetmeye mahkum mudur yazık değil mi ☺️?
Cevapla