Aylardır bakistigimiz çocuk hatta yüz yüze konuştuk birkaç defa öylesine. Ben bir adım atıp 5 uzaklaşıyordum. En son yine öyle olmuştu ve çocuk bana veda etmeden gitti. Daha da gelmedi. Ben de isim soyisimini bulup instadan ekledim. Geri takip edip mesaj attı bana o kişi sen misin diye evet dedim. İsmimi nasıl buldun falan dedi anlattim. Sonra da muhabbet arasında sözlü olduğunu söyledi. Bende hemen muhabbeti kestim. Sözlü değil eminim çünkü sözlü olan birisi bakistigi kızı instaya neden ekler? Ama bana böyle açıklama yaparak yolu kapattı. Sorun şu her hikayeme hemen bakıyor. Şimdi uzun zaman sonra hikaye attı bende baksam mi? Yoksa bakmayip onunla ilgilenmedigimi göstersem? Canını yakmak istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Haydi ama?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Belkide gerçekten sözlü, nerden biliyorsun ki yalan söylediğini? Ayrıca sözlü olsa da olmasa da illa senle ilgilenecek birşeyler hissedecek diye bir mecburiyeti yok ki, gönül bu
Sorun o değil sözlü gibi hiç davranmadi bana. Arkadaş gibi davransaydi zaten belli olurdu. Yani arkadaş gibi olsa bile neden bakıştigin kızı instaya kabul edersin demi sözlü değil misin? Sonuç her türlü kötü zaten tek istediğim canının yanması. Hikayesine de bakıp iyice ilgilendiğimi göstermek istemiyorum. Ama içeriğini merak ediyorum tabi. Ayrıca sözlüsü olan birisi ondan hoşlandığını düşünen kızın hikayesine hemen bakat mi?
Şunu da ekleyeyim aylarca bakistik kafamı ne zaman kaldirsam oninla goz göze geliyordum. Hatta o selam verip peşimden gelip konuşmaya çalıştı benimle. Arkadaşça olsaydı normal davranırdı ama yanıma gelince gözlerini kacirmalar utanmalar falan filan. Yanıma oturmalar.. yani ben kendi kendime gelin güvey olmadım ama sozluyum diyerek bana o muameleyi yaptı. Ona sinir oluyorum
Nerede bakıştınız? Yani hangi ortamda bir aradaydınız?
5 aylık çalıştığımız ortamda. Tüm gün bir aradaydik. Cocuk başta hoslanip sonra vazgeçmiş de olabilir ama neden ista isteğimi kabul edip üstüne mesaj atıp bir de sözlü olduğunu söylüyorsun. Tanimamazliga ver kabul etme yani demi.
Maalesef pek çok erkek böyledir, sevgilisi olsa, sözlü olsa, nişanlı olsa bile mavi boncuk dağıtmaya devam ediyorlar :(
Benim aklım falan onda değil sadece tek duam canının yanması beni kendince canım durumuna düşürmeye çalıştı sözlüm var diye. Yoksa bile karakteristik sıkıntılı zaten olmaz ama merak ettiğim gerçekten sözlüsü var mı? Şimdi hikayeisne baksam mi? Sence
Bak bence, ne olacak ki.
Yalnız anladığım kadarıyla senin baya ilgin var ona ya da çok ilgin olmuş, o yüzden zoruna gitmiş, yoksa bu durum seni neden o dediğin duruma düşürsün ki? Sen yanlış ya da kötü bir şey yapmış değilsin. Tam tersi seni değil, onu kötü duruma düşürür bu
Evet zaten ben yanlış bir şey yapmadım. İçim rahat sadece zoruma gidiyor yaptığı hareket. Bir de hikayesine bakarak onun aşağılık egosunu besler miyim AA kız hikayeme baktı hala benle ilgileniyor diye düşünür mu? Evet merak ediyorum hikayesini ama egosunu beslemek istemiyorum. Sence?
Bence çok abartıyorsun, bak hikayesine bir şey olmaz.
Valla aklın varsa erkek milletinin bi tarafını kaldırma. Sözlüyum dediyse bitmistr yok değil falan ki degilse bile yalan söyleyen birini napacan
Zaten beklentim yok. Bir tarafı kalkmasın diye de Instagramdan çıkaramadım. Hikayesine bakmam bile onunla ilgilendiğini gösterir demi? Zoruma gidiyor aylarca bakistigim kişi hiçbir şey olmamış gibi bana böyle yapması. Hayır Instagrama ekleme o zaman demi
İşte kafa yokki herifte hepsi önümde dursun diyo