Başka kızları takip etmeye başlamış belli ki o istek atmış kızlar onu takiplememiş ne yapmalıyım?
Bunu ona söylersem kontrolcü bir manyak olacağım, söylemezsem de benim içim içimi yiyecek ne yapmalıyım?
Başka kızları takip etmeye başlamış belli ki o istek atmış kızlar onu takiplememiş ne yapmalıyım?
Bunu ona söylersem kontrolcü bir manyak olacağım, söylemezsem de benim içim içimi yiyecek ne yapmalıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yedekleme politikasi seni garantiye Aldi sira digerlerinde simdi sorgulamayip kendini korumazsan ileride daha cok uzulursun
Haklısın galiba muhtemelen yedekleme çünkü bi süre sonra gidebilirim, dün de bu konu geçmişti ve üzerine bunları görmem.
"tanıyor olabilecegim kisiler kısmında sacma sapan kızların hesabı cıkmaya basladı. bunlar kim diye bakarken senin takip ettigini gördüm" de ve ayrıl
hem kontrolcü manyak gibi görünmemis olursun hem de cepten cıkarsın
Sonu ayrılık gözüküyor
o ayrılmadan sen ayrıl böyle diyerek iste
Saçmalama sorgula amaç ne yani
Ne biliyim böyle sanki takip eden manyak gibi hissettim.
Ya saçmalama ben olsam bende sorgularim ama tatlı bir dille söyle kavga etmeden
Nasıl söyleyim ki içim resmen yangın, ilk defa birine güvenmek istedim ve sonuç
Güvenmeyin işte şimdi başka kızları niye takıp ediyon canım
Peki mesajda mı söyleyeyim, yoksa büyük ihtimal yarın buluşabilicez yüzyüze mi.
Mesajda söyleme sakın yüz yüze söylemen daha iyi olacak mesajda haklı çıkartır kendini ama yüz yüze savunmasız kalır
Ben de öyle düşünüyorum ama umarım sabredebilirim. Ben onun için erken gidiyorum olduğu yere onun bu yaptığı şeye bak.
Sabret ve yarın sor ama kavgacı bir tavırla sorma gayet sakin bir ses tonuyla sor durumdan beni haberdar et merak ederim
Tamamdır haber vereceğim
Pek dayanamayacağım galiba ya yapmacık konuşmaya , bugün sorayım yarın da boşu boşuna yalanını dinlemem ayrılırım
Sen bilirsin ama mesajda yalan söylediğini anlayamazsin ama canlıda anlarsın mimik falan
Şey yap mesajlarına hemen cevap verme bugün çabuk geçer
Bakalım, başladı yalan makinesi canım bitanem diye mesajlara
Sonumuz hayırlı olsunnn öyle bir şey varsa Rabbim karşına çıkarsın
İnşallah ya. Ama insan aşırı yıkılıyor. Bir de biz ayrı şehirlerdeyiz normalde ve hiç aklımıza gelmeuecek bir şekilde kendimi onunla aynı şehirde hatta aynı ortamda buldum 40 yıl düşünsek olmayacak bir durumdu ve ihtimaldi. Gerçekleşince ben de acaba hayat bizi mi birleştirmeye çalışıyor düşünmüştüm ve şu an yani yıkıcı.
Neden birbirinizde sifreleriniz Yok beni yanlış anlama ama ben olsam alırdım başta ona güvenmediğim için değil kalsın bende yani ne olacak
Yani istemedik bilmiyorum
Of anladım :'(
Arkadaşı takip ediyormuş, onun birtakım işleri diyor. Şifremi bırakıcam sana diyor
Bıraksın ozaman al kesin arkadaşının ne işi var mis hesapta
Bilmiyorum ne işi varmış, ben sana böyle bir şey yapmam arkadaş için bilmem ne. Şifremi veriyim istediğin zaman gir bak diyor ama bilmiyorum ya
Deki ver şifreni ama arkadaşın da kendi işini Kendi hesabında halletsin kesin varya arkadaşı kızları avlıyor bunun hesabında
Kendi tipine güvenmiyor Allah bilir yazıyordur da sen al şifreyi dinle beni
Yazıcam dedi vermedi de. Yüz tane yok ben senden başkasına bakmamlar.
Muhtemelen belli yani arkadaşının kızlarla konuşmak istediği
Vallaha sadece şunu söylüyorum o şifreyi sana gerçekten vercek mi yoksa lafta mi söyledi o şifreyi sana vermezse geçmis olsun benden demesi
Yani aslında arkadaşları vs beni biliyor, hatta annesi bile ama tabii arkadaşı olarak biliyor annesi, sevdiğini biliyorum beni kaybetmek istemez de ama işte bunları görmek beni deli ediyor kötü amacı olmasa da
Yazmadı hala şifreyi ben de istemedim, eğer yazmak istese anında yazardı
Haklısın lafta söylemis senin istemediğini düşünüp bu arada yeni hesap bile açarlar dikkatli ol sen şifreyi sana verdikten sonra belli bublar kızları işletiyor
Sevgilinmis gibi konuşuyor kızlarla bu çocuk ve sevgilin buna izin vermesi çok saçma
Arkadaşın işleri dedi geçiştirdi
Daha çok geçiştirir ya kusura bakma ben biraz şüpheci bir insanım her şeyi sorgularim yani beni yanlız anlama lütfen umarım üzülmezsin
Ben de şüpheciyim ondan böyle, yani napıcağımı bilmiyorum, resmen yalvarıyor ama ben de kötü duruma düştüm
Atsın şifresini konu kapansın
İstemedim o da atmadı, görüldü attım bıraktım
Aynen daha yazma kendisi sonra yazar inşallah düzgün bir şey
Yazıcaktır yüzde yüz ama yalvarmaktan başka şeyler bulur umarım. o bozdu, suçsuzsa ve seviyorsa o düzeltsin bulsun çözümünü.
Kesinlikle seni tamamaen inandirmak onun elinde
Evet öyle. Meltem çok teşekkür ederim vakit ayırdığın için. Bir gelişme olursa yazacağım.
Rica ederimmm her zaman seni dinlerim kız dayanışması bunu gerektirir 💖
Söyle ya oha yani
Söylemem şart oldu, yediremem böyle. Sence nasıl bi üslup kullanmalıyım
Ben çok ters konuşurdum valla seni bilemem
Ben de ters konuşurum ama haksız duruma düşmek istemiyorum öfkeyle
Ne gibi haksız duruma düşücen ya.
Yedektesin arayışa girmiş
Cepteyim daha doğru galiba, peki ne yapayım bunu söyleyeyim mi? Takipçi bi manyak gibi görünmek istemiyorum.
Cepte enayi gibi görünmekten iyidir
Haklısın diğer türlü kendime yediremicem.
Eve t
Kendi haline bırak
Ee ben napıyım peki,
Sevgilim deme ona
Evet
Burcun ne senin
İkizler
Allah belamı versin koç ya da ikizler biliyorum 😅 ona tepiği vur. Arayışa girmek ne imiş görsün.
Kendimi övmek gibi olmasın ama benim gibisini bulamaz, maksimum 1-2 gün takılır. Evet arayışını bulsun bakalım
Vay gelir diyorsun