28 yaşında olup hala işsiz, sevgilisi olmamış olmak, evlenmemiş olmak kötü müdür?

Bir kadının hem yalnızlık hem cinsel istekler (bunun beraberinde gelecek olan cinsel hastalık riskini bertaraf etmek) hem sevgi, aşk ihtiyacı hem çocuk sahibi olmayı istemek hem ekonomik sebepler hem de hayatta düzen kurmak gibi nedenlerle evlenmeyi istemesi küçük görülecek bir şey midir?

Bu sitede bunları söyleyen yorumlar okuyorum. Evlenmek isteyen ve bunları yaşamak isteyen kadınları küçümseyen yorumlar yapılıyor kadınlar tarafından. Erkeklerde de işsizlikten dolayı ve cinselliği evlendikten sonra yaşama konusunda küçümseyenler var. Kadın erkek ilişkileri konusunda "akışına bırakmak" diye bir motto belirlemişler. Bu nereye kadar böyle gider ki? İnsan hayatını geçireceği o insanı bulmak için sevgili olmaz mı? Her sevgilim dediğin kişi aslında eş adayı olmuyor mu? Ama nedense millet evlilik dışında her şeyi sevgililikte yaşamayı çok istiyor ama onun bir gereği olan ön koşulu olan evliliğe bir türlü sıcak bakmıyor. Bir sevgililikte yıllarca 5 yıl 8 yıl vermeyi normal sayan insanlar var. Evlenmeyi kafana koysan 1 yılda zaten o kararı verirsin.

28 yaşında olup hala işsiz, sevgilisi olmamış olmak, evlenmemiş olmak kötü müdür?
Cevapla