Kızların peşinde kuyruk olmayan bir erkek neden yalnız olur?

Düzgün bir ilişki yapmak için kızların peşinde kuyruk olmak mı gerekiyor illaki? Ben böyle şeylerden nefret ediyorum ve bir şey olmuyorsa zorlamıyorum. Ne düşünüyorsunuz?

Kızların peşinde kuyruk olmayan bir erkek neden yalnız olur?
Cevapla