Acil, iki ay önce eski sevgilimden ayrıldım tam o an bana birisi yazdı nazikçe tersledim. Bir kız olarak ne yapabilirim?

Işte bi kaç ay önce bi dengesizle ayrıldım. Yeni kişiye hemen şans verip onu üzmek istemedim. Ki kesin doğru yaptım ama şimdi onu tanımak isterim.

Ne yapsam? Bi kız olarak ilk adımı atmak istemem ama ilk o yazmıştı zaten.

Acil, iki ay önce eski sevgilimden ayrıldım tam o an bana birisi yazdı nazikçe tersledim. Bir kız olarak ne yapabilirim?
Cevapla