Daha ayrılalı 5 gün oluyor, kızları eklemeye başlamış , sevgiliyken çıkarttığım kızıda eklemiş
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kalsik sevgiliyken çıkarttığın kızı da eklediyse olmaz ondaaannn 😂 demek ki karakterini görmüş oldun. Engelle sil her şeyi biraz ağlarsın ama geçer be kuzum 🥺
Yani kız zararsızdı aslında
Abi sen her ayrıldığında böyle yapacaksa ohooo
Ya bi kere ben de yapmıştım tanımadığım insanlarla ekleşmiştim gıcık olup. Ama çıkardığı insanı hiç eklememiştim
Yani i 👀👀 Bana da çıkardığını insanı eklemek tuhaf geldi zaten
Erkek ayrilinca hemen bunu yapar aldanma. Bi sure sonra durulur ve icine duser ayrilik. Sese zamanla daha iyi hissedersin
İlk zamanlar olur zamanla azalır yapmaya yapmaya bırakıyorsun
Ahahah🤫🤫🤫kız ben bir senede staklamadan yapamıyorum
Zaten gidiciymiş baksana senin çıkardıklarını geri eklemiş boş ver olmaz bundan
Bu ne anlama geliyor yani benim çıkardığımı eklemesi :( bi tane kız kankasının arkadaşıydı zararsız bi kızdı aslında
Yani önemli biri oluyor onun için yok niye geri eklesin
Yoksa*
Vay be sanırım haklısınız… peki nasıl pişman edebilirim nasıl davranmalıyım sizce
Umursamaz davranabilirsin görmezden gel onu unutmuşsun gibi hayat onsuz da devam ediyormuş gibi davran
Yani takipleşmiyoruz ama zaten nasıl göstericem ki umursamıyo gibi
Ona yazma stalklama o da onu bu kadar kısa sürede ne çabuk unuttuğunu düşünecek ve yazacak
Evett hep böyle oldu tam unuturken hayatıma girip kendini hatırlatıp 1 ay bile olmadan gitti sürekli
İşte buna fırsat vermeyeceksin ona bir şans daha tanımayacaksın önüne bakacaksın yoksa o seni böyle çok kandırır
Çok haklısın.. her seferinde sevdiğim için inandım kandım ama dengesizliği beni mahvetti ve hala da seviyorum nasıl geçicek bilmiyorum:(( beni cepte gördü bu yüzden sanırım
Seni cepte görürse gider gönlünü başkalarıyla eğlendirir arada bi sana uğrar onu unutup unutmadığını görmek ister :) her şey geçer zamanla bu da geçecek sadece sabır ve benim söylediklerimi dikkate alman gerek
Ya çooook haklısın dediğin gibi oluyor cidden sanırım
Mesaj atmıyım ona peki başka neler yapayım
Dediklerimi unutma ilerde gülüp geçeceksin
Ama ya uzun yıllık sevgilimdi ve hala da seviyorum:(( zor yani şu an
Hesabımı açık yapsam mı peki beni görmesi için
Sonra da storylerine acaba baktı mı bakmadı mı diye telefonu elinden düşürmezsin sonuç yine onu düşünürsün. d
Evet doğru haklısın ama beni görmediği vakit beni unutup aklından çıkarsam iyice
Canım benim emin ol aklına geleceksin ve yazacaksın yaşadım bizzat
Yazacak*
Ne kadar süre sonra yazdı peki size, siz ne yaptınız
Tam bir süre veremem ama en fazla iki ay sonra falan yazar ben öyle olunca tabiki se umursamadım s*ktir çektim
Ya süpersinizz… ama mesela bunu yaparken seviyo muydunuz onu, ya da sevginiz ne zaman bitti
Onu sevdiğimden geri dönünce her şeyin güzel olacağını düşünüp yanılıyorum..
Sevgim azalmıştı eskisi kadar çok sevmiyordum ama beni üzmesine daha fazla izin veremezdim ve sende öyle yapmalısın
Evet kesinlikle ama sadece çok üzülüp pişman olmasını istiyorum ya böyle hayatı yaşayıp beni unutup başka insanlarla flörtleşmesini istemiyorum
Tamam bir nevi intikam istiyorsun anlıyorum dediğim gibi olacak göreceksin
Gözü zaten sende yokmuş
Neden öyle düşündünüz
Yani baksana seninle iletişimi kestiği anda başkalarına yönelmiş
Kalbim çıt :((
Nie kalbin çit yapıyor işte sadık olsaydı sana yapmazdı nie yabancıları farklı kızları ekliyor
Kafa dağıtmak için unutmak için olabilir mi
Çocuk değilsin bence neyin kafasını dağıtıyor adam iki gün önce seninleydi şimdi başkalarına bakıyor seven insan bunu mu yapar
Pişman olmasını istiyorum ya ama geri sevgili olmak değil
O zaman sende erkekleri ekle
E sonra nolucak
Hiç bir şey gözüne carp onun sende story ler paylaş mesela
Ama ekli değiliz birbirimizde
Profilini açık yap
Bilmem hiç eski sevgilim olmadı
Vala o zor işte benim de son çare psikiyatri 😂
Yapma ya yok mu başka çaresi :(
Bakıp duracaksın cildirana kadar hatta tutamayıp yazabilirsin belki ona ama bi yere kadar sürecek ama yeni ayrilmissjniz aklına düşüp bakarsın zamanla bakmamaya çalışıp atmaya çalışırsın ama o bende zor oldu iyi Bi psikiyatri sart oldu bna
Bizim sürekli ayrıl barış bir ilişkiydi son zamanlarda
Benim de başımdan geçti en son dayanamayıp Allah aşkına defol git dedim 😂 psikolojimi bozdun falan dedim beni düşünüyorsan asla konuşma cevap verme diye hediyelerini kırıp attim sonuç gitti pişman oldum ama gelmedi engelledi gitti bende bakıp duruyordum ama nereye kadar sinirlerim tepeme çıkıp durdu simdi gün içinde aklımda çıkmıyor iste
Siz ayrılalı ne kadar oldu ne kadarlıktı ilişkiniz bide
Bizim bunla yaklaşık 2 yillik Bi ilişkimiz oldu ayrilmalar gelgitler falan filan şu an yaklaşık 1 aydir bitti engelledi yani
Bundan 2 ay once de 2 aylık Bi engel yemiştim tabi
Sek erkek
O ne oluyo kdkekl
Cok uzun mevzu anlatsam sabaha surer
Söyle soyliyim seni zaten daha onceden de kafada bitirmis eskiler geri eklediyse
Doğru galiba… peki sence nasıl pişman olur ne yapsam. geri sevgili olmak istemiyorum ama
Olmaz eger bu kadar akilliysa
Sürekli ayrıl barış ilişkimiz vardı ama
Tamam iste bacim sal*akmisin adam zemini hazirlamis diyorum su an umrunda bile degilsin sen kivraniyosun sadece
Ya hahqhsh sağol açık olduğun için
Yani kıvranmıyorum aslında
Asiri acik sozluyum ama boyle gozu kor olmus insanlari gorunce sinirleniyodum
Çok iyi bir özellik bence direkt söylemek her şeyi
Ya çok dengesiz biriydi , ben tam unutmuşken sürekli geri geldi. Yine geri gelsin istiyorum bu sefer kesin yolu vermek için
Cogu ger*zekali arkadasim benden iliski tavsiyesi aliyoe bu yuzden
Ama kendi sökugumu dikemiyorum tabimi
Hahqhsj ilişki koçu olmuşsun
Ben de arkdaşlarıma çok mantıklı güzel tavsiyeler veriyorum ama durum bana gelince tam tersini yapıyorum
Cunku s*lagiz
Yani öyle olsak bile akıllanmak için çok geç değil
Her seferinde de bu cumleyi kuruyoruz ahahhahahaha
Hahahahhs evet galiba…
Kiyamam ya intikam diyo bir de ahahha
Yok intikam değil de pişman olsun ya
Lan boş ver sana manitami yoj alla alla en guzel intikam s*klememektir emin ol eks manita 2 senedir geri donup donup duruyir kanitlarim istersen ahaha
Hahwhshqhhs nasıl davrandın naptın da sürekli döndü böyle
Taktik veremem burdan ahaha
Nedennn :((
Mesaj at olm mesaj
Gel onu sana unutturayım
Stalklama