O zaman Arkadaşlığını da İstemiyorum Dedim Hayatımdan çıkardım nasıl iyi mi yaptım?

4 Seneden beri arkadaşımdı ama çok samimi değildik şans kader bizi aynı evde buluşturdu alt üst zamanla çok takılmaya başladık kanka gibi kendi kendime ben zannediyorum ki sevgili gibi 1 yıldır herşeyi her aktivite sosyalliği yaşadık ama gelin güvey oluyormuşum oysa sadece arkadaşız demekden başka bir şey bilmiyor , o zaman arkadaşlığında kalsın dedim üstü kalsın

O zaman Arkadaşlığını da İstemiyorum Dedim Hayatımdan çıkardım nasıl iyi mi yaptım?
Cevapla