Bana bağlansın diye ilgisiz davrandım ve benden ayrıldı ne yapıcam?

İkimizin de ilk ilişkisi. Kız arkadaşım bana daha çok bağlansın istiyodum ve arkadaşlarım aga biz ilgisiz olunca kızlar daha çok bağlanıyor vs dediği için 2 haftadır pek ilgilenmedim. İlk hafta neyin var diye sordu sürekli ama sonra benden ayrıldı. Sevgini hissedemeyeceksem bunun sensiz hayattan ne farkı var diye. Yazmak istiyorum ama arkadaşlarım yazma o yazacak daha da bağlanacak diyor. Ya tamamen kaybedersem?

Bana bağlansın diye ilgisiz davrandım ve benden ayrıldı ne yapıcam?
Cevapla