Estetik cerrahinin dış görünüşten dolayı reddedilen erkekler için tek çare olduğunu düşünüyorum. Bu konu hakkında düşünceleriniz?

Saçınız dökülüp seyrekleşiyorsa, sakalınızda seyreklik varsa, burnunuzda hafifte olsa kemer varsa, yanaklarınız dolgunsa ve çene hatlarınız belirgin değilse. Kadınların %95'i tarafından reddedilmeye mahkumsunuz.

Dış görünüşünüze doğru yatırımları yaparsanız kadınlar tarafından beğenilme oranınızda artıyor.

Erkeklerin yaptırması gereken en çok estetik cerrahi ameliyatları:

1- Burun estetiği

2- Bişektomi (yanağı inceltir ve sert bir görünüm kazandırır tombul yanaktan kurtulursunuz ve çene altı liposuction (Çene hatlarını daha belirgin hale getirir)

3- Saç ve sakal ekimi ( Sakal ekimi sakalı seyrek olanlar için çünkü sakalı gür çıkmayan biri yeterince maskülen görünemiyor bu da kadınların ona karşı duygusal anlamda bir şey hissetmesini engelleyen önemli detaylardan)

4- Çene implantları veya çene dolguları.

5- Kaş dolgunlaştırma micro blading

Bu işlemleri yaptırıpta ortalamanın üzerine çıkamayan erkek sayısı neredeyse yok denecek kadar azdır. Üzerine vücut geliştirme de eklendiği zaman ortaya çok iyi bir sonuç çıkar.

Öbür türlü kadınlardan duyulacak olan sözler şu şekildedir:

*Seni arkadaş olarak görüyorum, sana karşı duygusal olarak bir şey hissedemiyorum, hayatımda kimseyi istemiyorum, kimseye karşı bir şey hissedemiyorum, ilişkilere kapalıyım, arkadaşça görüşelim.

Yukarıda ki cümleleri duyuyorsanız , ''Arkadaş'' kavramı ile bir cümle işitiyorsanız veya çok iyi birisinlerle başlayan cümleler, direk anlayın ki dış görünüş olarak beğenilmemişsiniz. Kadınlar dış görünüş olarak onayladıkları erkeklere şans verirler ve arkadaşlığa direk atmaya çalışmazlar. Zaten arkadaşlıkta gerçekleşmez o sadece bahanedir. Ertesi gün bir daha hiçbir zaman bir iletişiminiz olmaz.

Karakter ve kişilik, sohbet ne kadar iyi ve donanımlı olursanız olun, dış görünüş olarak iyi ve yeterli birini istiyorlar öncelik olarak.

Estetik cerrahinin dış görünüşten dolayı reddedilen erkekler için tek çare olduğunu düşünüyorum. Bu konu hakkında düşünceleriniz?
Cevapla