Sevgilimi takıntı haline getirdim bundan hiç memnun değilim. Ne yapmalıyım?

Ben köyde yaşıyorum burası sıkıcı bir yer. Aile baskısı falan çok bunalıyorum. Konuşabileceğim arkadaşta yok. O yüzden de sevgilimle biraz olsun bu dünyadan uzaklaşıyorum genelde mesajlaşma ve görüntülü konuşma yapıyoruz. Çünkü o şehirde çalışıyor bı nevi uzak mesafe ilişkisi. Sürekli onu düşünüyorum uyandıktan sonra bir başlıyorum uyuyasıya kadar. Mesaj atmasa telefonu şarjda olsa cevap veremese kafaya takıyorum. O an çok mutsuz oluyorum. Gece de o yatmadan yatmıyorum bı kaç gündür onu bekliyorum. Onun da hoşuna gidiyor ama artık ben bunlardan memnun değilim mutsuzum sanki bütün hayatım o dertlerim var bin türlü. Düşünmek istemiyorum. Dün sesli konuştuk bana sanki soğuk davranıyor gibi bunu düşünüp üzülüyorum. Çok yoruldum artık. Bütün enerjimi ona düşünmeye adadım. Ben bu sevgiden kurtulmak istiyorum. Sırf çok boş bir hayatım var diye onu bu kadar önemsemek istemiyorum. Doğru değil. Tek çarem bi yerlerde çalışmak sanırım. Onada gücüm yetmez ailemde istemiyor evliliğimi bekliyor.
Sevgilimi takıntı haline getirdim bundan hiç memnun değilim. Ne yapmalıyım?
Cevapla