Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çocuk hep zengindi siyasete atıldı diye zenginleşti diye pişman olmadım şimdi hoşuma gitmeye başladı 😃
Güncellemeler
+1 yıl
Eee bu adam çok değişmiş 🤦🏻♀️🤯
Güncellemeler
+1 yıl
Aiyy yazdı sonundaaaa🥺😅😅
İş işten geçmiş çocuk şimdi hoşuma gitmeye başladı :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bir kere hoşlanmayınca sonradan olmuyor olsa bile hevesten öte gitmiyor önündeki maçlara dewam🥳
Şimdi hoşuma gitmeye başladı amaaa😏
Bence boş ver umursama eski flörtünü
Biz tanıştığımızda siyasete atılmamıştı o yüzden mesafeli değilim ama şu an olmuş olması ilgilendirmiyor beni 🙄
İsabet olmuş 😯
siyasete girdigi cok para kazandigi icinmi bir anda gozune hos gelmeye basladi
Gözüme hoş geldiği için parası umrumda değil hep zengindi zaten o
ah ah once sutla sonra geri iste oyuncak ettiniz bizi valla
İstemiyordum o zaman kimseyi o da yanlış dönemde geldi
Bende tek sey calisir bittimi bitti bittigi gun gitti gittigi gun gule gule geri gelse bile gule gule
Aman be ahaha
Bende tek o kural calisir
Hayırlısı olsun. Sen yine de eskiyi boş ver yenisine bak.
Yazma kendini bir şey zanneder.
Bende böyle düşünüyorum ama kendisi baya peşimden koşmuştu😃
O zaman şans verseydin süper olurdu, ama şimdi peşinden koştuğun günleri unutur senin o yazdığın günü ölse unutmaz.
Onun sana yazmasını sağla 😄
Sen sakın olaki yazma bak.
Bende yazmayı düşünmüyorum pek
Onun bana yazmasını nasıl sağlarım onu düşünüyorum 🤦🏻♀️😃
Peşimden koştuğu günlerim ss lerini falan atarım unutturmam😃🤦🏻♀️
Saçmalama öyle bir şeyler yapma, seni görebileceği, aşkını depreştirecek şeyler yap.
Depreşmesi için beni görmesi lazım o da ne zaman denk gelirsek 😃 Bayadır göremiyoruz birbirimizi de neyse artık storylere kaldık sanırım 😂
Saçmalama gittiği yerlere git, az Türk dizisi izle taktik al fkfkg
Çok uzakta oturuyor o ya bana göre artık denk geldikçe görüyorduk da şimdi Bi tık dhaa zor görmem
Pek bişi de paylaşmıyor ki gittiği yere gideyim 🥺
Geçmiş olsun unut onu artık
Düğün davetiyesi gönderirsem peki 😏
Koşarak gelir fkglh.
Hayır onu demek istemedim 😃 yazmasını sağlayıp nikah masasına otururtuyormuşum😂😂
Hee hadi inşallah şahit olurum 😄
Şahidimi de buldum tamamdır sıra damatta💃
O kolay fkgkh.
Bana göre zor 😃
Hiç boşuna yazmayın olmaz o iş
Neden 😃
Hayırdır neden yazdın noldu zamanında istememiştin şimdi ne değişti diyebilir
Son pişmanlık neye yarar
Kacan balık buyuk olur
Gitti paralar bı bardak soğuk su iç
Ya para ne alaka
Para değilse makam sonuç aynı kapıya çıkıyor
İnsanin makamına parasına göre değer veriyorsun
Ah keşke makamı için değer verseydim değer vermiyorum makamına zaten belli bir seviyesi vardı 😃
Bizim buralarda bı laf var "yaw he hee"
He he he heeee
Şu nickini değiş bı ara 😅
Çok istiyorum ama mümkün değilmiş
Mümkün olmadığını ne zaman öğrendin?
Bir dost söylediğinde 😃
Şunu hiçbir zaman unutma bu hayatta imkansız diye bir şey yoktur 😏
Varmış öyle dediler 😏
Yemişler seni.
Napayım şimdi 😏