Kendimi sevmediğimi farkettim artık kendimi sevmek ve mutlu etmek istiyorum ne yapmalıyım?

20 küsur yaşındayım hep insanların beni sevmesini bekledim. Hiç de sevilmedim.. Annem sevgisini göstermedi mesela , oğlum da oğlum diyen biriydi hep. Sonra arkadaş ilişkilerim de güzel olmadı pek dışlanan bir çocuktum pek güzel değildim çocukken o yüzden özgüvende oluşmadı haliyle pek ısındiramadim kendimi insanlara şimdi üniversite okudum alelade bir bölüm 2 yıllık (hiç sormayın) orada da biri bana aşık oldu açılmasıni bekledim açılmadi hep benden bekledi ben karşılık vermeyince gözümün önünde başkasını sevdi başımdan kaynar sular döküldü, yine sevilememenin acı hissi yüzüme çarptı.. Hep insanlar beni sevsin diye uğraştım sevilmeye layık görmediler demekki ama o sırada benim hayatım elimden gitti kendimi hiç dinlemedim, hiç sevemedim. Şimdi diyorumki sevilmeyebilirim belki ama kendimi seviyim artık diyorum ben benim elimden tutiyim eczacılık okumak istiyorum mesela mutlu olucakmiyim evet geç mi sizce artık kendimi mutlu etmeye çalışmak istiyorum 21 yaşındayım. Hayata geç kalırim yaşım geçer diye korkularım var biraz

Kendimi sevmediğimi farkettim artık kendimi sevmek ve mutlu etmek istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla