İsteme merasimi tamam! Ben 1, kayınpeder 0 di̇yebi̇li̇r mi̇yi̇z?

Tam 1.5 yıldır bi kiz var kendime istiyorum babasi vermiyordu hep geri ceviriyordu ama kiz babasina tavır alinca artik babasi vermek zorunda kaldı ve bu hafta cumartesi günü düğünümüz var ulan büyük bir zafer kazanmış gibi hissediyorum cok mutluyum benim için şu an en büyük zafer bu oldu sevdigim kiza kavuşuyorum dünyalari verseler bu kadar mutlu olamazdim😂😁
İsteme merasimi tamam! Ben 1, kayınpeder 0 di̇yebi̇li̇r mi̇yi̇z?
Cevapla