Sevdiğinize başkası dokunuyor? sevdiğiniz de ona. Nasıl yaşanılır? Nasıl başa çıkılır? Ne yaparsam iyileşirim?

iyi geceler arkadaşlar

Sevgilimle uzun zaman önce ayrıldık ama ben onu seviyordum ve hala da seviyorum. Onun hayatında biri var (bir kaç kadın oldu hayatında) Bir birilerine dokunduklarını düşününce dayanamıyorum. Nefes alamıyorum, boğulacağım sanki, uyuyamıyorum, çok kötüyüm. Ben böyle yaşayamam. Nasıl yaşarım? Nasıl yaşanılır? Bunları yaşayan oldu mu acaba aranızda? Yoksa ben tek miyim? Nasıl başa çıkabilirim? Başka biri demeyin sevmediğim birine seviyorum diyemem duygularıyla oynayamam, kandıramam, haksızlık yapamam. Ne o mutlu olur ne ben. Ölmek istiyorum

Sevdiğinize başkası dokunuyor? sevdiğiniz de ona. Nasıl yaşanılır? Nasıl başa çıkılır? Ne yaparsam iyileşirim?
Cevapla