Konuştuğum bir kaç erkek açtı hatta biri üniversitede aynı sinfitaydik geçenlerde yine mesaj attı ama ne kadar doğru bilmiyorum erkeklere guvenmiyorum

Konuştuğum bir kaç erkek açtı hatta biri üniversitede aynı sinfitaydik geçenlerde yine mesaj attı ama ne kadar doğru bilmiyorum erkeklere guvenmiyorum

Açar açarlar söylemek bedava nasıl olsa güvenini kazanmaya çalışıyor da olabilir bak ben evlilik niyetindeyim diyip ağzından girer burnundan çıkar konuyu cinselliğe getirir erkek milleti bu bu dangozlara bu kadar kolay güvenip inanmayın iblis bunlar iblis
Biz bununla aynı siniftaydik bana bir kaç kez daha yazdı ama ben umursamadım siniftadi hocalar felanda çok beğenirdi efendi çocuk diye sınıftaki kızlarada sevgili gözüyle bakmazdi hatırlıyorum ve herkes severdi ama sende haklı olabilirsin bende senin gibi düşünüyorum yani erkek bu güven olmaz
Ben sevgilimin ailesiyle tanıştım hala tam güveniyorum diye konuşamam hiç kimseye belki birer manipüle tekniği bilemem bilemeyiz
Evet ya bir arkadaşımda erkek arkadaşının ailesiyle tanıştı ama oğlan bıraktı
Konu aslında bırakıp bırakmaması da değil biliyor musun işin içine yalanı sokması çok görüyorum etrafımda sırf bir şeyler yaşayabilmek için duygusal anlamda istismara uğrayanları yani bir insanın derdi cinsellik de olabilir bunu açıkça ifade ettiği durumda karşı tarafın işine gelir kabul eder iki yetişkin insan dilediği ilişkiyi yaşar ama gel gör ki işler bazen öyle yürümüyor kadın tarafı bundan hoşlanmıyor erkekler de bunun farkında tamam o zaman aşık rolü yaparım bak evlenmek istiyorum gibi yalanlara başvurma ihtiyacı hissediyorlar
Doğru evet ama istesemde cinsellik yaşayamam ben doğuluyum
Bunu doğru olarak kabul ediyorsan elbette git bunu yap diyemem evliliği beklemek en doğal tercihin eğer gerçekten önem veriyorsan ilk cinsel ilişkiye
Cevap
2Cevap
Her lafını açanların evlenmek istiyor olarak algılama kıza daha fazla güven vermek için yapıyor olabilir.
Bu üniversiteden bir arkadaştı bir kaç kez daha yazdı belli hoşlanıyor bence çünkü soğuk davrandigim halde yazıyor bilmiyorum ama ailemde sıkıştırıyo evlen diye bunaldım kimseye guvenemiyorum
Her önüne gelenle evlenme derim kdkd
Tanıyorum bu yüzden okay gibi düşündüm çünkü aynı siniftaydik öğretmenler felan çok beğenirdi efendi diyolardi
İyi hayırlı olsun dayı
Şimdi sen bununla evleneceğini mi düşünüyorsun😅
Hayır bir duygum yok üniversitede aynı siniftaydik kaçtır yaziyo ama mesela öğretmenler felan begenirdi herkes efendi çocuk diyodu bide o kadar kız var hiçbirine sevgili gözüyle bakmazdi ben iyi hatırlıyorum ama bilmiyorum tabi belki güvenilmez biridir
Tek bir nedenle çabucak girer oda yaş geldi bi an once halledeyim dediyse öbür türlü yalan
şimdilik elinde tutmaya çalışıyor evleneceğinden değil yani
Ama öyle çapkın birisi değildi aynı siniftaydik kaçtır da yaziyo yüz vermiyorum öyle unideykende hiçbir kıza sevgili muhabbeti yapmazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?