Çalışırken hep yanlış hata yapmktan korkuyorum ne yapıcm?

Çalışalı 1 hafta oldu ve 3 4 ıyıdı iyi veya kotu ama bugun hersey ters gitti yarım ysmalk yaptım en sonda usta gelıp korkarak iş yapma bna dedı? Haklı ne dıyım?

Çalışırken hep yanlış hata yapmktan korkuyorum ne yapıcm?
Cevapla