Ben güzel bir kızım ama bana hep çirkin erkekler yazıyor yakısıklı erkekleri kendime nasıl çekerim?

yani ben bence guzel bir kizim tarzim fizigim yuzum konusma tarzim vs guzel etrafimdakilerde ayni seyi soyluyor birine yazsam bana yuz verirler diye dusunuyorum ama onların bana yazmasını istiyorum biraz sert bakisliyimdir bunun bir eksi yonu oldugunu dusunuyorum

Güncellemeler
+1 yıl
ben yazamam arkadaslarr arkalarından kosamam
Ben güzel bir kızım ama bana hep çirkin erkekler yazıyor yakısıklı erkekleri kendime nasıl çekerim?
Cevapla