
Selamlar... Klişe sözler, etkileyici sözler belirgin bence artık. Sizin düşünceleriniz neler? 😃

Selamlar... Klişe sözler, etkileyici sözler belirgin bence artık. Sizin düşünceleriniz neler? 😃
Eğer karşısındaki kız sıradan aynı tip hiçbir özelliği olmayan kardeşim gevşek erkeğe saygısı sevgisi olmayan , erkeği köpek olarak görüp sürekli peşimden koşacak diye gören bir kızsa EVET.. ne ekersen onu biçersin ! Karşısındaki erkeğe saygısı sevgisi olmayan ve erkek köpek olsun onursuzca o kız ne halt ederse etsin köpek gibi peşinden koşacak sanıyorsa.. duyup duyacağı sadece aynı laflardır. Çünkü düzgün bir erkeği haketmiyordur o kız ! düzgün bir erkek kendisine saygısı sevgisi olmayan , egolu kibirli ukala sürekli trip ve arıza çıkartan bir kıza bağlanmaz sevmez sadece alacağını alır gider.. zaten normalide budur.
Ayrıca her kızla konuşan bir erkeği bulduysan tahminen sende = köpek olan onursuz şerafsz her gördüğü kıza asılan yazan aldatan çok konuşan karaktersiz itt erkekleri sevgili olarak seçiyorsun demektir. Ozaman zaten klişe sözleri duyman normal hiçbir özelliğin yok demektir. Karşındaki erkek düzgünse sendende düzgün olmanı ve onun için adımlar atmanı onun sana değer verdiği gibi ona değer vermeni bekler ama bu ülkede egolu kibirli hayvan çok.. aşk sevgi tek taraflı sanıyorlar bu domuzlar.. erkek köpek oılacak erkek sevecek kadında yan gelip yatacak kedi köpek gibi tek taraflı sevilecek.. erkek insan değil zaten bu ülkede.. neyse !
Bu ülkede kadınların çoğunluğu erkeğe değer vermez önemsemez , dünya kendi etrafında dönüyor diye düşünür bencildir sürekli herşeyi erkekten bekler erkek güldürsün erkek gezdirsin plan yapsın erkek ödesin erkek karar versin erkek peşinden koşsun + birde bunlar yetmezmiş gibi erkeği parasına göre severler.. vs vs bu kafada olan kadınlar %100 aldatılmayı hakeden insanlardır ! ve genelde öylede olur. Aşk sevgi karşılıklıdır ve ortaklıktır kararlar ortak alınmalıdır (Eğer konu sevgiyse) ! ama bunu anlayacak düşünecek beyin IQ nedense kadınların çoğunda yok !
Ben söylemem. Tek özel biriyse ona karşı söylediğim sözleri başkasına söylemenin o kişiye saygısızlık olduğunu düşünürüm. Ve hatta benim şarkı söyleme gibi bir huyum da var. Sadece tek özel kişi için yorumlarım şarkılarımı
Bilemedim ki. Erkeklere sormak lazım. Sadece şunu biliyorum; gerçekten sevdikleri kadına şeffaf olabiliyorlar :) bu da o kadına kendini özel hissettiriyor. Hani sözler değil, sana verdiği değer önemli zaten
Teşekkür ederim tatlım 💕
Sanırım öyle
Cevap
51Cevap
Ben artık öyle düşünüyorum, sevgiyle söylenen o sözcükleri bir başkasına da söyleyebilir. Hele bırakmam, seni çok seviyorum laflarına inancım hiç kalmadı.
Aşağı yukarı aynısıdır.😄
Hayır farklı sözler söyler
Etkilemek gibi derdim olmadığı için içimden geleni söylerim dürüstçe
Arkadaşlar soruları genellemeyelim lütfen Yani bu olayın cinsiyeti yok Eğer bir insan flörtöz bir karaktere sahipse yani Adil Yıldırım'ın dediği gibi sırtlan bir özelliğe sahipse dediğini yapar Bu kadar basit
Sadece unuttukları kelimeleri tekrar etmiyorlardır. Diğerleri aynı. İlkkez birine bu kadar ısındım, çok güzelsin, seninle zaman nasıl geçiyor anlamıyorum, daha önce kimseyi boyle sevmedim, sen çok farklısın, gözlerin çok güzel, çok güzel göz rengine sahipsin, seni asla bırakmam, senin için herşeyi göz alırım, sen beni bırakmadıkça ben seni bırakmam 🙂 derler 😃
Bunu erkekler diye genellemek saçma olmuş.
İki cinste klişe sözler kullanıyor.
Bu daha çok karakter meselesi
Sizin bahsettiğinizde klişeler değil daha çok aşkım ilkim sensin, kimseye böyle şeyler hissetmedim, bunları ilk kez sana söylüyorum, sensiz yaşayamam gibi yalanlar
Merhaba
O erkeğin becerisine bağlı her kıza aynı iltifat edilmez farklı şeylerden hoşlanır kızlar her kız aynı şeyi sevip beğenmez ama aşağı yukarı hepsi duygusaldır sevilmeye korunmaya ihtiyaçları vardır ama her kız sevildiğini değer verildiğini bilip anlamak ister
Çoğu öyle. Erkekler çok sevimsiz ya kadın olsam lezbiyen olurdum yemin ederim ne estetik bir görüntüleri var ne seçiciler ne de zorlar.
Çok basit düşünüp basit yaşayan ayaklı libidolar.
Sana söylediği her şeyi gün içinde belki 377337 kıza daha söylüyor olabilir. Ya da daha öncekilere söylemiştir.
Günlük hayatında topu topu 50 kelime ile iletişim kuran bir millet olduğumuzu unutmamak gerekir. Kelime dağarcığını genişleterek daha hoş cümleler kurmamız şart. Mesela seni çok seviyorum yerine, seviyorum seni çok gibi gibi..
Kişinin kendisi ile alakalı bir durum. Biraz zeka seviyesi yüksek ise klişelerden oldukça uzak kalabilirler.
Klasık ve klişe cok mesela “senı cok sevıyorum , asla bırakmıycam soz verıyorum vb” sozde sadece kımbılır kac kıza kullanıyorlar
Genelleme yapmayayım bazıları harcanıyor onlar yüzünden bana hep nerede çapkın varsa denk geliyor artık klişenin dibini yaşattırıyorlar sözleri ezberledim arada farklı sözler bulsalar içim yanmayacak 😒
Eski sevgililerine de aynı iltifatları ve hitapları kullanmış olduğunu düşünmek beni deli ediyor. Düşünsene sana da " bugün çok güzelsin aşkım " diyor ama senden önce başkasına da demiş. Ay Allah'ım ya gel de çıldırma.
Yeahhh hiç değişmez ôzellikle seni asla bırakmam falan söz verilir ama asla tutulmaz en Büyük klişe.
yani hepsi degil bence ama bazilari var ki tamamen oyle
maalesef öyle. Bir de çok klişe deyince bozulup büzülüyorlar 🤣Biraz yaratacılık lütfen...🤣
Klişe de olsa, kadınların o sözleri duymaya ihtiyacı var. Her zaman da olmuştur.
Çapkın, flörtöz insan hareketleri bunlar.. Her erkeğe/kadına mal etmemek lazım..
Etkilemeye çalışmadığım için ben içimden geleni söylerim.
1-Yok canım valla tek seninle konuşuyorum
2-Sen diğer kızlar gibi değilsin çok farklısın djdjdjdjdj
Sen farklısın sözü klişe değildir. Herkes birbirinden farklıdır zaten. Herkesin özel, önemli, değerli bir yanı vardır.
Muhtemelen bir kere bakıyorlar aaa iyi dedim bunu kaydedeyim diyorlar. Telefonun not defterine ekliyorlar zırt pırt kullanıyorlar sjdjd
Ben içinden geçenleri söylerim herkesin kullandığı klasik lafları kullanmayı pek sevmiyorum farklı olmak herzaman daha iyidir
Her kadın bir olmadıgı gıbı erkekler de bir degıl. Erkeğe göre degısır
Bazıları basma kalıp laflar kullanır hepsı bu
Hepsine aynı sözleri söyler ama ilk sana söylüyorum der...
Ilk defa senle böyle oldum dediyse arkana bakma kaç
Evet öyle oluyor artık neyin klişe neyin gerçek olduğunu anlayabiliyorum
Ben sıradanlık sevmiyorum realistim o yüzden klişe bana göre değil.
yaş ilerledikçe bir kaç. farklı senaryo daha ekleyenlerimiz oluyor...
Açıkçası cokda söylenecek bir şey yok yani o sözleri söylemeyenlerde var :D
Her gördüğü kişiyle sevgili olmak istiyrnlen bence öyle
Erkekler standarttır.
Yeterli bir cevap sanırım.
Bazıları aynı söyler bazıları aynı söylemez o erkeğe göre degisir
Hayir soylemezler her erkek bir degil her erkegin yaklasimida kiza gore degisebilir
Olabilir. Klişe sözlerle geçiştirilecek bir kadın olmadığım için pek denk gelmedim.
Evet ben konuştuğum tüm kızlara onlari sevdiğimi söylüyordum aradan baya zaman geçti farkettim ki hepsi yalanmış 🤣
Sen başkasın, sende beni çeken bişey var, bunu ilk defa sana söyledim, ben kimseye yalvarmam bak kıymetini bil, gibi gibi çok duyuyorum
Konuştuğum kız yok olsada söylemiyorum :)
mecbur kalmadıkça kızlarla iletişim kurmam.
İstisnasız her kıza hemde
Çoğu aynı şeyleri diyor
%95'i öyle valla.
Yüzde 5 lik kısımda olmama sevindim sjdjs
Diyosun ckskcjsks
Ben demiyorum gözlerin diyor sjsıs
Gözlerim öldürücü bakış atıyor bak. Kim vurduya gitme ckskxns
Şahane sjsjs
Evet ve inanacağımıza çok eminler hakhsjshs
Nişanlım öyle değildir
trole vurcan hacı gerisi gelir zati bana hep zaten öyle sözler cıvık gelmiştir
Bence illaki söylüyorlar ya hani hiç söylemiyorum falan demesinler boşuna 😄
Yay burcu kadınları çok yönlü kişilikleri ve iyimser halleri ile dikkat çeker. Yerinde durmayan ve macerayı seven bir yay kadını, aslan burcu erkeklerin dikkatini çekecek ve aradığı partner olacaktır. Bu ikili hem aşk hem de arkadaşlık ilişkilerinde son derece uyumlu ve başarılı bir tutum sergilerler.
İlginç 🙂
Genelde öyle evet😄
Hayır, klişelerden uzağım.
Klişe sözler bana göre değil.
Söyleyenler olur
Evet söylerler
Söyler tabi. Aynı espiriler aynı tarz
Bir o huyları değişmiyor işte
söyleyende var söylemeyende var
Evet bizde inanıyormuş gibi yaparız
Bilmem hep aynı kelimeler
Istisnasiz her kıza aynı şeyler soylenir
Çoğunlukla evet
Yapmayın bunları gençler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?