Eşimi seviyorum ama bazen de evde olunca ayak altında olmasaydı keşke diye düşünmeden edemiyorum?

Eşim asker 2 ay 3 ay evde olmadığı oluyor o zamanlarda Ben yalnız yaşıyorum doğal olarak istediğim saatte dışarı çıkıyorum istediğim saatte eve geliyorum istediğim saatte yatıyorum bazen saat 8.30'da kahvaltı yapıp akşam beşe kadar uyuduğum oluyor dışarıdan iki lokma bir şey söylüyorum falan filan eşim evde olunca tamam onu seviyorum ama ne bileyim bazen de keşke görevde olsaydı diye düşünüyorum onu seviyorum aslında niye böyle düşünüyorum rahat yaşamaya alışmışım herhalde eşim bunu hissediyor mudur hissetmemesi için ne yapmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Mesela kızlar hafta sonu birkaç günlüğüne tatile gidecekler konuşsam izin verir ama şimdi bir sürü soru sorar eşim olmasa ben de giderdim gayet kafama göre
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Eşimi seviyorum ama bazen de evde olunca ayak altında olmasaydı keşke diye düşünmeden edemiyorum?
Cevapla