Her şeyin hayırlısı olsun da bu insanlar nasıl doğru eş bulup evleniyor?

Kötü düşünmek istemem de değer veriyorsun saf oluyorsun kıymet bilmiyorlar kendini yırtıyorsun elinden geleni yapıyorsun kullanma çabasına gidiyorlar srfsizlik yapıyorlar kendini rahatlatma peşindeler insan eski komşusuna bi arkadaşına bakıyor evlenmiş mutlu görünüyorlar biz ise sıkıntı stres pislik içindeyiz sizce ne gariplik var bu işte?
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten Herkes mutlu huzurlu yuva kursun isterim içinde de ben hayırlısıyla ama insan görünce değişik oluyor bi de aşırı değer veriyorsun bi olumsuzluk oluyor
Her şeyin hayırlısı olsun da bu insanlar nasıl doğru eş bulup evleniyor?
Cevapla