Hiçbir zaman karşı cinsin beni sevebileceğine inanmıyorum?

Öncelikle sevgiler herkese ;

5/10 bir erkeğim. Özgüvenim 0 ın altında Hayatım boyunca 1 kızla zaman geçirmedim , ilişkim flört v. s olmadı , 2-3 yılda bir hoşuma giden bi bayan oldugunda bir kaç hafta motivasyon toparlayıp mesaj attığımda da , - nasılsın +iyiyim sen? - iyi bende --- bu konuşmanın ötesine geçemedim. Yakın arkadaşlarımın hepsinin kızlarla arası çok iyi cinsel hayatları olsun sosyal hayatları olsun , bazen beni oturduklarinda davet ediyorlar gidiyorum kizlar beni hiç iplemiyor ( konuşmaya calismama rağmen) , istisnasiz çevremdeki herkes benim çok efendi , dürüst, ahlaklı, nazik ince düşünceli olduğumu söyler,,, ama yakın arkadaslarim onlara şerefsizlik yapıyor aldatıyor ne bileyim çok değersiz kaba davranıyorlar,,, ve kizlar ( HEPSI ICIN KONUSMUYORUM ) hala inatla o çocukların peşinde gidiyor... sokağa çıkıyorum insanlar evleniyor , kiz arkadas sevgili flort herneyse konsere gidiyorlar beraber , yemek yiyorlar muzik dinliyorlar, bazen çok imreniyordum onlara ama zaman geçtikçe artik hic bir kızın beni seveceğine bana aşık olacağına ne bileyim bana değer vereceğine benimle aynı evde yaşayacağına, zaman geçireceğine, bana komik video atacağına, hani guzel bi manzara görürsün de oda görsün istersinya , birinin benim icin bunu isteyeceğine... hic bir şeye inancım kalmadı. Sizce gercekten hayat ,, sevgi ,,, ask ,, insanın 'bitti ' dediği yerde mi başlar? Tam bir soru gibi olmadı özür dilerim ,,, vakit ayırdığınız için teşekkür ederim... sevgiyle kalın

Hiçbir zaman karşı cinsin beni sevebileceğine inanmıyorum?
Cevapla