Bir erkeğin beni sevebileceğine inanmıyorum. Bu durum normal mi?

Allah'a şükür güven sorunum yok ama nedense bir erkeğin bana aşık olacağına benim için ağlayacagina ben yokum diye acı cekecegine inanmıyorum. Şöyle bir gerçek hayatta başıma gelse nasıl bir tepki verirdim diye düşündüm. İçimden ya benle dalga geçiyor ya da takılıyor şaka yapıyor diye düşünürüm şahsen pek inanmam. Yani biriyle uzun bir süre konuşsam bana açılsa seni seviyorum diye sen şaka mısın falan derim cidden. Yani kim bana neden baksın ki? Uğrunda öleceği güzelliğim yüzüm yok öyle kıvrımlı incecik vücudum yok. Saf gibi 22 yaşına girmek üzere olmasına rağmen hala bir erkekle bulusamamis çocuk ruhlu hayal gücü yüksek kızın biriyim işte. Sevilecek bir özelliğim nedenim yok bence. Ben ona istediklerini veremem ki beklentilerini karsilayamam yani. Hiçbir şey olmasa yanina yakismam o daha güzeline layık diye düşünürüm.
Bir erkeğin beni sevebileceğine inanmıyorum. Bu durum normal mi?
Cevapla