Sevgilinin dediklerini yapmak nekadar doğru? Kendimizi bu kadar kaptirmali miyiz?

Sevgilim gel gezelim dese geliyorum. Mesajina anında cevap veriyorum. Film izleyelim dese ok. Konusalim dese tamam vs. yani onun dediğini tabi bende istiyorsam yapiyorum ama bu yaptigim nekadar doğru? nazlanmam mi gerekiyor? sanki çok kolay yapiyorum herşeyi beni hiç kovalamasina uğraşmasina gerek yok yani. Benden sıkılır mı?

Sevgilinin dediklerini yapmak nekadar doğru? Kendimizi bu kadar kaptirmali miyiz?
Cevapla