Çalıştığınız yerde ne kadar yoğunda olsanız hayatınızdaki kişiyi aramak için zaman yaratır mısınız?

Her insanın 1 dk si bile vardır. Çok yoğunum diyip yazmayan veyahut aramayan birinin “çok yoğundum “açıklaması sizin için yeterli bi cevap mıdır?
Çalıştığınız yerde ne kadar yoğunda olsanız hayatınızdaki kişiyi aramak için zaman yaratır mısınız?
Cevapla