Güncellemeler
+1 yıl
Hissedenler war
Güncellemeler
+1 yıl
Hayat 🥺

İyilik de etki tepki meselesi bence.
Kime göre iyi, kime göre kötü.. ya da ne olmuşta kötülük yapmış, ya da ne olmamışta hep iyilik yapmış.
Hırsızlar, dolandırıcılar ve öldürmeyi meslek görenler hariç.
Ben tüm insanların "iyi" olduğunu düşünüyorum.
Hislerin kuvvetiylese evet
Evet hissedebilirim
Cevap
3Cevap
Hissedersem kesin iyi değildir.. Tersten gidiyorum ben artık..
Mümkündür, şöyle mümkündür, iyi biri gibi gelir ve iyi biri çıkar :D. Bilmem anlatabildim mi
Şüpelendiğinden şüpe edemezsin asko şüpeleniyosan doğrudur çünki durduk yere neden şüpe olasın
Hissedebilir ve görünce de anlayabilirim..
Hissedemem
Bende o hissiyat yok
hissederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?