Son 4 fotoğrafını beğendim, artık benimle konuşmuyor. Sizce bu ne kadar kötü?

Merhaba, beğendiğim birinin son 4 fotoğrafını seri beğendim. Eskiden gördüğünde selam verirdi, artık sadece yanımdan geçiyor. Benimle aynı histe olmadığını düşünüyorum bu hareketinden, sadece onaya ihtiyacım var.

Son 4 fotoğrafını beğendim, artık benimle konuşmuyor. Sizce bu ne kadar kötü?
Cevapla