3 haftadır konuştuğum kişiye fotoğrafımı atınca konuşmayı kesti, acaba beni beğenmedi mi?

3 haftadır konuştuğum sözde karakterimi çok beğenmişti. Foto atmıştım. Normalde aynı şehirdeyiz 1 ay sonra buluşcaktık. 2. Kez foto istedi attım. Böyle yazdı. Sizce ne yapmalıyım?
3 haftadır konuştuğum kişiye fotoğrafımı atınca konuşmayı kesti, acaba beni beğenmedi mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazdı şu an. Geç saatlerde Whatsap a girmeni istemiyorm neden hala uyumadın demiş. Sizce napim ne diyim
Güncellemeler
+1 yıl
SORDUM FAZLA BEĞENDİĞİNİ SÖYLEDİ BAŞ AĞRISI OLDUĞU İÇİN UYUMUŞ VE YORUM YAPMAYA ÇEKİNMİŞ. BULUŞMAK İÇİN BENİM ONDAN İYİ OLDUĞUMU DÜŞÜNDÜĞÜ İÇİN ÇEKİNMİŞ. SONUÇ OLARAK KAVGA ETTİK VE KENDİ BİTİRDİ.
3 haftadır konuştuğum kişiye fotoğrafımı atınca konuşmayı kesti, acaba beni beğenmedi mi?
Cevapla