- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılGörünüme çok önem verenler muhakkak birbirlerini ilk etapta görmeliler.
Bence zaten ciddi bir görüşme amacında olanlar evvela birbirini görmeliler.
Ama hayat tabi herkese aynı şekilde gelmiyor, bazen iletişimde olduğunuz insanları görmeniz mümkün olmayabiliyor yahut ciddiyete gidebilecek bir muhabbette olup olmadığınızdan da emin olamıyorsunuz ve üzücü şeyler olabiliyor.
Konuya dair en üzüldüğüm an ise, iki kişinin birbirini görüp içinin ısınmamasıdır...
Yani bunu kimse yaşamak istemez ama daha kırılgan kalplere sahip hanımların bunu yaşaması çok üzücü gelmiştir hep bana...
Allah elbette her şeyin hayırlısını versin, sizin için de hayırlısını diliyorum. Ciddiyetle sorun niyetini.13 Yorumla
Soran+1 yılYalniz şöyle bişey var 6 aydan beri arada konuştuk. Son 3 hafta arttı baya. 1 foto attım çok beğendi. Sonra başka kız hakkında konuştuk çok güzel felan diye övdü. Benden hiç foto istemedi. Numaramı istedi ısrarla. Verdim sonra foto. Bu arada hep te cok yakın davrandı karakter önemli felan dedi heq. Şildi ise foto istedi attım bu şekilde cevap. Napcam şaşırdım. Zaten hani bu saatten sonra beğendim dese bile bu şekil konuşması hiç hoşuma gitmedi
- +1 yıl
Edep, adap, usturup bilmek ne mühim dimi?
Bir hanım ile konuşurken, başka bir kızı övmek çok kaba bir davranıştır.
İletişiminizin boyutu, samimiyetin raddesi size ait, ölçün tartın ama görünen o ki ortada ciddi karakter farkları mevcut...
Soran+1 yılAslında ben sordum güvel mi diye ondan övdü. Yani karakter olarak böyle yapacak biri değildi. Foto da istemezdi zaten. Anlayamadım şahsen
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım benim tamamen varsayım üzerine konuşucam ama. Büyük ihtimalle konuştuğu başka, beklediği başka birisi var. Sana uzak olduğu zaman o kızla araları iyi. Sana yakın olduğu zamanlar o kız buna kötü davranıyor. Seni yedekte yara bandı gibi tutuyor bence. Buna izin verme. Direkt engelle. Çok ayıp bu yaptığı ya, canım
218 Yorumla
Soran+1 yılUzun ilişkisi mi vardır
Cevap sahibi+1 yılUzun ilişkisi olduğunu zannetmiyorum. Ama istediği başka birisi var gibi. Üzülmeni istemiyorum ama gözlerini aç bi an önce. Bazı erkekler böyle maalesef
Soran+1 yılAma benle konuştuğu sürede 6 7 saat benim sayfamda. Başka kız buna izin verir mi
Cevap sahibi+1 yılPeşinden koşuyosa o kızın, ve sevgilisi değilse karışmaz o kızda. Hayatına karışmasına da izin vermemelisin bence. Ona ne ki WhatsApp a girip çıktığın zamandan. Sahibin gibi davranıyor, bütün ipleri eline alıyor. İstediği zaman ilgileniyor, istemediği zaman ilgilenmiyor. Buna izin verdiğin için seni değerli görmüyor seni. Çünkü sen kendine değer vermiyorsun. Lütfen bunu yapma, sen değerlisin.
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙂
Cevap sahibi+1 yılKalbini kırdıysam kusura bakma canım benim. Ama bazı erkekler çok kötüler. Aklına gelmiyor insanın o kadar kötü olabilecekleri :(
Cevap sahibi+1 yılBende yaşadım maalesef. Ordan biliyorum bunları
Soran+1 yılHaklısın zaten bitirdi konuşmayı gerçekten istese bitmezdi
Cevap sahibi+1 yılBu durumda senin bitirmen gerekirdi bence. Burda da ağırlığını koymamışsın. Fotoğrafını attıktan sonra kaçabilir miyim dedikten 2,3 gün sonra yazmamalıydın. Hatasını anlamalıydı. Ama şu an o bitirmiş konuşmayı. İpleri eline almış, istediği gibi oynuyor. İzin verme. Tepkini, çizgilerini sert bi şekilde koymalısın
Soran+1 yılYa kacayım mi dedikten sonra çok yazdı neden soğuksun diye. Bende açık açık sordum beğenmedin mi diye. Bi sürü yeminler etti. İnanmadım her yerden silmiştim ona bozuldu. Sonradan ben heyecan yapıp gitme felan deyince iyice havalandı. arkadaş kalalım dedi ve yazmıyo. Bikaç gün daha böyle devam ederse komple silerim
Cevap sahibi+1 yılDurduk yere mi heryerden silmiştin :/
Soran+1 yılHayır foto attıktan sonra kaçayımmı dedi ya ondan sonra. Beğenmedi sandım mecbur kalıp konuşmasın diye
Cevap sahibi+1 yılTamam da bu kabalık işte. Onu yapmış sonuçta sana. Haklısın. Ve kendini haksız görüyorsun şu an
Soran+1 yılO beni haksız görüyo. Gizliden çıkar mısın eklim seni
Cevap sahibi+1 yılİnstayı söylersen, ordan ekliyim
Soran+1 yılYani burdan yazarsam silinmiyo. Çık gizliden hemen eklim tekrar gizlen
Cevap sahibi+1 yılEkle açtııım
Soran+1 yılEklerdm
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Sonuca üzüldüm
Kavga sebebi değildi aslında
Sen onu yanlış anladın o seni yanlış anlamaktan korktuİletişiminiz iyi olsaydı böyle birşey yaşanmayacak sende buraya sorup kafanı karıştırmayacaktın.. Hayırlısı olsun00 Yorumla
Kalbini kırmadan ayrılmak için saçma sapan bahaneleri öne sürmüş. Gerçekten beğense bitirmek yerine buluşmak için can atardı. Biz buna kibarca reddetme şekli diyoruz.
21 Yorumla
Soran+1 yılBu şekil hem ikilemde bırakıp hem daha çok kalbimi kırdı. Direkt beğenmedim gibi bişi dese daha iyidi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılBir insan neden birine 3 hafta boyunca foto atmaz, digeri neden 3 hafta boyunca görmedigi biriyle konusur. Bu kadar mi zor tepedekini kullanmak yahu. Sorun 3 hafta foto atilmadan konusmak degilde begenmek, beğenmemek mi😂
11 Yorumla
Soran+1 yıl2. Atışım
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılNe ara seni sahiplendi de gece yarısı wp'ye girmene izin vermiyor? Şaka gibisiniz
71 Yorumla- +1 yıl
Yürü beee 😬😬😂👍
+1 yılSelam,
Cidden bu konuda karar vermekte bile aciz misiniz.
Cevap yazmak ve ne yazılacağı hakkında bile destek talep etmek olası en büyük absürtlüktür.
Bu kadar da iradesiz ve öz güvensiz davranmayın kararlarınızı alırken güçlü olun lütfen.50 YorumlaSelamlar.
Bu tür soruların burada sorulmasına anlam veremiyorum açıkçası, bizim yapacağımız tüm yorumlar eninde sonunda kesin olmayacak. Ayrıca karakteri hakkında da hiçbir şey bilmeyen insanlarız.
Konuşmalara bakıldığı zamanda anormal bir durum görünmüyor. Karar sizin. İyi günler.30 YorumlaBeğenmek zorunda mı beğendirmek zorunda mısın yalan bunlar bacım kendisi sanki dicaprio🤣🤣
11 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmemiş mi Sence böyle davranması normal mi
+1 yılBahanelerle bitirmiş işte. Beğenmemiş net. Erkekler genelde bu taktikleri kullanırlar.
21 Yorumla
+1 yılUlan komedisiniz yeminle o kim ki wpye girip girmemene karışıyor te allahım ya
01 Yorumla
Soran+1 yılOna karışamaz zaten
beğenmedi.üzmemek için bahane uydurdu. bende çok yaparım böyle.
10 YorumlaBazılarıda bana göre güzel deyip istemiyor anlayamıyorum bu psikolojik durumu
10 Yorumla
+1 yılkesin. Bu durumu birkaç defa yaşadım oradan biliyorum. Sonra da zaten hevesim falan kalmadı aşk konularına. Çok can yakıcı bir durum olsa da alışıyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmedi mi diyosun
- +1 yıl
evet
Soran+1 yılEe niye şimdi yazmış olabilir sence. Bu saatte wp girme uyu diye
+1 yılTipini görünce R yapmış. :D
21 Yorumla
Soran+1 yıl2. Görüşü
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılGüzelliğin karşısında eriyip yok olmuş olabilir iyi tarafından bak
00 Yorumla
+1 yılBeğenmemiş olabilir belki yoksa yürümeye devam ederdi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 859 cevap paylaştı. Onu bilemeyiz.
Görmeden senin hakkında da yorum yapamayız.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı. Düşüncesiz saygısız bi durum yol verirdim ben olsam
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı.
+1 yılOrtalık yalancı dolu. Bundan sonra daha mantıklı olursun.
00 Yorumla
+1 yılBeğenmemiş, üstüne beğendim diyip kandırmaya çalışmış, bazen oluyor böyle foto istemiyorlar karakterci sanıyorsun ama maalesef asıl karaktersiz onlar oluyor, boşa umut ve zaman kaybı
12 Yorumla
Soran+1 yılBayada yemin etti beğendim diye. Ama haklısın beğense sonradan bana güvenmedin diyip direkt bitirmez
- +1 yıl
Taktik hepsi, gerçekten bak
Beğenmemiş işte bu kadar basit
14 Yorumla
Soran+1 yılNe yapım peki. Sileyim mi her yerden
Soran+1 yılSorar sa ne dicem
Aşk İlişkileri konusunda 564 cevap paylaştı. Karmaşık duygular içinde sanki avucunun içinde gibisin ya da sıkılmış tam tersine olabilir tripte olabilir
10 Yorumla3 haftadır fotosuz mu konusuyordu da foto atınca konşmayı kesti?
011 Yorumla
Soran+1 yılAtmıştım o istemeden. Sonra hiç istemedi benim için önemsiz dedi. Bugün istedi attım böyle yazdı
Soran+1 yılGerek Yok. Ben zaten çok beğenmemiştim. Sadece foto istemeden karakter imi sevdi zannetim. Bu hareketinden sonra da gerek yok ısınamam. şu an merak ettiğim direkt engel mi atsam yoksa silsem mi
Soran+1 yılİstemiyorum ama neder bunu yaptı çok merak ediyorum sence sorsam mi
Soran+1 yılBeğenme diği kesin değil mi Sence
Soran+1 yılOdun değil işine gelince her şeyi yapışo
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Beğenmemiş. İnsan bir kaçayım yerine güzelsin falan yazar. Tak öküzmüş ya.
21 YorumlaKlasik geçiştirme şeyleri : ben uyicam , banyo yapıcam , işim var , elektrikler kesildi vs vs seni nextlemiş şansına küs.
00 Yorumla
+1 yılÇocuğun Türkçe bildiğinden emin miyiz?
40 Yorumla
+1 yılBeğenmemiş demekki
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet sanırım
+1 yılBeğenmemiş bence söyleyememiş de, bahane uydurmuş ondan.
00 Yorumla
+1 yılBırak o hadsiz derdine yansın be bunlar yüzüne bize güven kalmadı. İstemiyorsan söyle
00 Yorumla
+1 yılFoto farkıyla evet :D
19 Yorumla
Soran+1 yılNasıl Yani
- +1 yıl
Fotolar niye farklı
Soran+1 yılFarklı diye bişi dedim mi. Aynı diye yazdım hatta
- +1 yıl
Yorumda yazmışsın
Soran+1 yılBaşka kızın hakkında konuşuyoduk ona çok güzel dedi. Attığım ilk fotomada güzel dedi. Ama 2. De böyle
- +1 yıl
Yazma sen
Soran+1 yılSileyim mi her yerden
- +1 yıl
O daha farklı bir durum daha çok üzülmede.
Soran+1 yılYani şu an çok sinirlendim. Sence normal mi yaptğğı
+1 yıltebrik ederim 6. hissin çok kuvvetli
07 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
amma hikaye yazdın ya)))))))))))
- +1 yıl
senarist olsen bence)
Soran+1 yılAnlamadım
- +1 yıl
yazıyosun diyorum
- +1 yıl
ziyaaaaaaa))
+1 yılbeğenmedi belki de seni
02 Yorumla
Soran+1 yılMesaj atmış ne diyim sence
- +1 yıl
dm olsa knusurduk fikrlerisir
seni beğenmeyen ölsünnnn tanışabilirmiyiz
02 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmemiş mi
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Neden aynı şehirde 1 ay sonra buluşuyor sunuz ki
028 Yorumla
Soran+1 yılAskerde
Soran+1 yılYok artık imkansız
Soran+1 yılBuluşmicam ki bu hareketten sonra
Soran+1 yılKonuşmicam da. Merak ettiğim direkt engel mi atsam yoksa silsem ki sadece
Soran+1 yılEvet ama neden böyle yaptığınğ çok merak ettim kalıp öğrenesim var bi yandan engelleyip kurtulasım var
Soran+1 yılHaklısın şu an girmiş ve yazmadı bile. En iyisi silmek
Soran+1 yılHaklısın
Soran+1 yılşu an tüm sosyal medya hesaplarından çıkardım. Şimdi konuşmaları silip engellerim
Soran+1 yılEngelledim
Soran+1 yılNeden böyle yaptığnı da merak ettim ama
Soran+1 yılOnunla cinsellik yaşamayacağıma emin asla istemez de
Soran+1 yılEngelledim merak etme
Soran+1 yılSonra sında engelledim. Wp telegram İnsta Twitter face ve normal mesajdan konuşuyoduk. Hepsini engellemeyi akıl edemedm
Soran+1 yılCiddi biriyim de artık kimse ile tanıyacağımı düşünmüyorm bu hareketten sonra
Tm yazan birinden hayır gelmez zaten 😂😂😂
00 YorumlaSen benim gibilerini bul
hadi ordan et onu00 Yorumla
+1 yılSepete koy denize sal
00 YorumlaÇocuk biraz sorunlu galiba boşver iyi olmuş
00 Yorumla
+1 yılSen yaz bukusacaktik ne oldu doye
00 Yorumlabeğenmemişse bu onun problemi.
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. beğenmemiş işte sonra da ayak yapıyor
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. D-dostum boş ver
kendi kaybetti03 Yorumla
Soran+1 yılYa anlamadım ki birden 2. Foto bu. Yani ilk te değil. Bayadır da Konuşuyo. Hani çok önem veriyorsa baştan isteseydi
Soran+1 yılYani 6 aydan beri ara sıra konuşuruz. 3 hafta önce foto attım her gün yazdı numara istedi 7 8 saat yazıyordu. Çok iyisin karakterh yeter felan diyodu. Numara verdim foto istedi atınca böyle yazdı. Bişey demesi gerekmez miydi
+1 yılo fotoğrafı benimde görmem lazım
10 Yorumla
+1 yılBilemedimsi.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 24,6b cevap paylaştı.
+1 yılSırılsıklam aşık nerden bilelim mk 3 tane mesajla
01 Yorumla
Soran+1 yıl2. Fotom böyle demesi normal mi
+1 yılBegenmemis cnnmm
115 Yorumla
Soran+1 yılPeki sonradan neden yazdı sence sözde düşünüyormuş gibi
- +1 yıl
Ne yazdı mesela
- +1 yıl
Gördüm güncellmeyi. İlgili gibi davranmış bilemedim
Soran+1 yılBişey yokmuş gibi davrandım şimdilik. Biraz zor zamanlarden geçiyorum acıyor olablir mi Sence
- +1 yıl
Ya bence sor. Fotoğrafımla ilgili bir yorum yapmadın fikrin ne de açıkça. Böyle için içini yiyeceğine sormalısın yani. Sonra da bakarsın duruma göre. Acımakla alakalı değildir
Soran+1 yılYani sence yaptğı normal mi peki. Sen olsan ne yapardın yerimde olsan
- +1 yıl
Tabi ki ayıp yani. Hiçbir yorum yapmadan ben kaçayım mı ne demek. Bu kadar hissettirmesi çok odunca olmuş kırıcı yani. Ben senin yerinde olsam soğuk davranırım
Soran+1 yılBen zaten çok beğenmemiştim onu ama iyi biri diye mükemmel biri gibi davrandım. Kendini kusursuz zannetti. Ama bu davranışından sonra soğudum bi anda. Yani bahanesi bile yok bence bu durumun direkt beğenmedim dese bu kadar üzülmem
Soran+1 yılYarın açıklayıp konuşmayı bitireyim hiç uzamasın belli ki açık açık söylemicek
- +1 yıl
E sen de soğuduysan ızatmanın Ne gereği var ki. Bitir gitsin madem seni de kırmış
- +1 yıl
Bence de boşuna zaman kaybı olmasın
Soran+1 yılEvet sadece neden ini merak etmiştim onada gerek yok. Daha görmeden bunu yapan kişiden pek hayır gelmez
- +1 yıl
Bence de. Havalara girmiş
Soran+1 yılEvet. Teşekkürler yorum için
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılçrkns dmki
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyleyim demekki
- +1 yıl
ıyy
+1 yılDaha niye konuşuyorsun ki
15 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmadım tekrar yazmış
- +1 yıl
Bence konuşma engelle.
Soran+1 yılBide bu saatte girme Whatsap a yazmış. Direkt engellim mi
- +1 yıl
Direkt engelle bence
- +1 yıl
Kurtulmussun
Nereden tanıştınız
11 Yorumla
Soran+1 yılNetten 6 ay önce den beri arada yardım laşıyodk. Son 3 haftadır her gün yazıyo. 1 foto atmıştım. Sonra tıp önemli değil felan dedi hiç istemedi şuanda da böyle yazdı
Ozguvensiz davranmissin
112 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama. Başka bi kız attığımda oo çok güzel felan demişti. Başka kız için. Fotodan sonra direkt böyle yapması normal mı
Soran+1 yılBaşka kız atmadım öylesine bi arkadaşı için dedik
Soran+1 yılCevap olarak ne verdi peki
Soran+1 yılO seni beğenmemiş miydi
Soran+1 yılValla şu an buna hiç şekilde ihtiyacm yok ondan iyi olduğumu da düşünüyorm. Ama 3 haftadır hiç foto istemedi görünüşe bakmam bilmem ne dedi. 1 foto atmıştım. Aynı fotodan attım. Ama şimdi böyle dedi
Soran+1 yılAcıdığı için inkar edebilir. Direkt silsem her yerden ezik gibi mi dururum
Soran+1 yılÖzgüvenimi mahvetti artık olmasın da dengesiz engelledim her yerden
Buluş önce sonrasına bakarsın
11 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmemiş mesaja baksana
Beğenmemiş seni :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmiş
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Engelle
09 Yorumla
Soran+1 yılEngellim mi direkt
Soran+1 yılDemi normal değil
Soran+1 yılBencede ben birini aşırı çirkin bulsamda böyle çekip gitmem ya açıklarım ya da çaktırmam
Soran+1 yılYani bu biraz da aptal sanırım bu kadar önem verip te çok sonra istemek aptallık
Soran+1 yılAmin
+1 yılUmarım Türkçe bilen insanlara flört edersin
02 Yorumla
Soran+1 yılTelefonu bozuk ondan. Edebiyat mezunu zaten
- +1 yıl
Pek bozukmuş gibi gelmedi ama yine de sen bilirsin
- Aşk İlişkileri konusunda 917 cevap paylaştı.
+1 yılbi anlam cikartama Şu an
01 Yorumla
Soran+1 yılFoto için hiç bişey dememesi normal mi
Olay ne anlayamadım ndmdn
01 Yorumla
Soran+1 yılDaha görüşmedik foto gördükten sonra böyle yazdı
Belki ölmüştür.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Trol
10 YorumlaÜzülme sen daha iyilerine layıksın
00 YorumlaSevgilin mi
00 Yorumla
+1 yılBaya belli işte beğenmemiş bahane uyduruyor
00 YorumlaBeğenmemiş seni
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 699 cevap paylaştı.
+1 yılona sor
00 Yorumla - Devamını Gör (21)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 