26 yaşındayım tüm yaşıtlarım evlendi ben hala üniversite okuyorum ben yanlız mı öleceğim?

Maddi imkanlardan dolayı geç okudum 26 yaşında üniversite 2. Sınıfım mezun olup atanmak ya da özelde çalışmak istiyorum neyse konu o değil de herkes evlendi bi ben kaldım ilişkim bile yok mezun ol filan yaş 30 olur evde mi kaldım ya ben kendimi kötü hissediyorum
26 yaşındayım tüm yaşıtlarım evlendi ben hala üniversite okuyorum ben yanlız mı öleceğim?
Cevapla