Neden kadınları yaşlarından kilolarından vs vuruyorsunuz?

Işte sen şu yaştasın artık bunları yaşarsın gibi yaştan vurmalar soz konusu. Oysa birsuru kadın var yaşıni gostermeyen, minyon vucut hatları 20 lik kızlardan daha diri guzel olan. Göruyorum kendimden kuçukleri daha olgun kadın gibi görünuyorlar henuz 20 lerinde herseyi yaşayip gorüyorlar. Bazi seylere geç kalmışız evlenmek çocuk sahibi olmak hakkimız değilmiş gibi... 17 sinde akrabamın kizi geldi 30una hala cocugu yok diger tarafta teyzem 40 inda evlenip dogurdu. Allah a mı bıraksak bu olayları? Kime ne verecegine o karar veriyor cunku birtakim bacaklari varisli dedikoducu teyzeler ya da çıtır isteyen orta yasta kadınlari işi bitmis yaşlı olarak goren erkekler değil ! Ruhum enerjim pozitif halim her daim eglenmeyi keyifli olmayi bilen iç'im , bakimlı vucudum tenim gözlerim guzelligimle kadınım ben. Siz de o yaşlara geliceksiniz gorecegiz. Kimse dogdugu gibi kalmiyor. Zaten yaşıma burun kıvıranlar real de öküzz gibi bakiyor bana ustelik yaslari baya benden kuçük.

Neden kadınları yaşlarından kilolarından vs vuruyorsunuz?
Cevapla