Düşünceni merak ettim.
O yüzden etiketledim.
Umarım ban yemem. :)
Yorumlara bekleniyorsunuz..
Teşekkürler..
Eziklik ile ne alakası var ki.. Sen birini seviyorsun diye o kişi de seni sevecek diye aynı oranda bir kaide yok...
Takıntı yapmak gerçekten sıkıntı ama ille de o olsun diye şekilden şekilde girmek kişiyi bitirir..
Cevap
2Cevap
Hayır tabi ki doğru kişi karşımıza çıkmadığını gösterir
ezik değil iyi ve saf olduğunu gösterir çünkü aşk hayatında genelde iyiler kaybediyor ezik olan p... iç olanlar biz iyilerin tarafındayız ❤️
Güzel düşünceler için sonsuz teşekkürler.
Egolu değilim ama benim iyi niyetli olduğumu söylerler. Bu yüzden hep kaybettim. Hep sabretmeye çalışıp sessizlikleri oynadım. :) Doğru tespit etmişssin saflık olayını..
Kıymetini anlayan yerde değerli olursun antikadan eskici anlamaz hesabı
Hayır göstermez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?