Sevgilimden ayrıldım ama tekrar barıştık şu an her şey çok kötü düzelir mi?

merhaba arkadaslar size sorum olucak 3 yildir devam eden bi iliskim vardi her sey cok guzeldı ve cok mutluyduk ama son zamanlarda beni çok sıkmaya başlamıştı ve çok boğmuştu sonunda ayrılık kararı aldım ve ayrıldık ama ayrıldıktan sonra sürekli aradım sordum konuştuk aradan 5 ay geçti ve tekrar barıştık. barışalı 7 ay oluyor ama sevgilim eskisi gibi ilgili aşk dolu değil ben hatamı anladim pişman olduğumu dile getirdim kaç kez özür dileyip telafi ettim ama şu an beni sevmiyor gibi hissediyorum hiç bir şeyine karışamıyorum çok keskin sınırları var karışamadıkca daha çok üstüne düşüyorum sıkıyorum ama elimde değil canımdan çok seviyorum sizce ne yapmaliyim

Sevgilimden ayrıldım ama tekrar barıştık şu an her şey çok kötü düzelir mi?
Cevapla