Güncellemeler
+1 yıl
Erkek arkadaşlar da fikir versin lütfen karşı cins gözüyle olayı değerlendirmem lazım :(((
Sevgilim dün gece kulübünde hikaye atmış. Ben uyuyordum. Birkaç saat sonra bana yazmış ki ben bir yere çıkmadım bilgin olsun. Aramız çok iyi değildi dün. Sabah gördüm tabi ki çok saçma geldi bu yaptığı. Gitmediyse neden böyle bir story atar bir insan? Sonra baktım başka bir hesaptan. Profili gizliydi profilini açmış. Başka birine nispet yapmak için böyle bir şey yaptığını düşündürdü bu bana ve çok üzgünüm. Sizin fikriniz nedir ve nasıl bir tepki vermeliyim? Bu konuda daha hiç konuşmadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Onunla yüz yüze konuşmalısın.. o konuştuğunda yalan söyleyip söylemediğine kendi gözlerinle karar vereceksin.
Yüz yüze görüşemeyiz hemen çünkü ben izmit o İstanbul'da yaşıyor. Buluşana kadar da içim içimi yer ve bana bugün de her şey gayet normalmiş gibi yazıyor
Eğer şüpheleniyorsan boşa değil, bir şeyler sakladığından emin ol, dikkat et.. :/
Çok teşekkür ederim konuşayım en iyisi yüz yüze beklemeden çok sağ ol yardımın için
rica ederim umarim sorun çözülür ;)
Aldatma sonrası kıvırma gibi geldi bana
Peki nasıl bir tepki vermeliyim gerçekten çok üzüldüm bu yaptığına güzel giden bir ilişkiydi ama güvenim sarsıldı bu hareket ile.
Kimle yattıysan onla devam et de ne dicen başka
Elimde de kanıt yok ki biriyle yattığına dair gerçekten sinir bozucu
Gece kulübünden story atıyo ve bi süre sonra sana mesaj atıyo. Benim aklıma gelen şey şu. orada sarhoş oldu. Sonra biriyle eve geçti. O kafayla beraber oldu. Sonra kendine gelince de pişman olup sana yazdı
Offf canim gerçekten moralim aşırı bozuldu benim de aklıma gelen o maalesef
Aşırı sinirleniyorum buna. Hayır bizde olmayıp da dışarıdaki kızlarda olan şey neee
Hiç bilmiyorum madem dışarıda gözün var defol git yani bu nasıl midesizlik anlamıyorum insanları
Yok gitmez işte sen yedekte bekle ben milletle yatıp kalkıyım der bunlar. Ben de yaşadım ordan biliyorum. Ben canım gibi birlikte oldum bi de. Başkasını düşünmesin benimle yapsın diye. Malmışım
Biz de birlikte olduk aynı durumdayız
İlkin miydi senin de?
Evet :((
Benim de 😢 şerefszler ya. Herşeyimizi açıyoruz ama sonuç yine hüsran. Aklıma geldikçe sinirleniyorum. Sürünsün mahvolssun istiyorum.
Sen yakaladın mı peki şu an ayrısın sanırım
Evet hem de iğrenç bir şekilde. Ben kindar biriyim intikamımı bile aldım
Nasıl yakaladınnnn
Birlikte olurken video çekmişler hayvanlar. Telefonunda onu buldum
Seninki tam bir pislikmis ya
Evet p*rno çıkmışım haberim yok shdhdh
İyi ki kurtulmuşsun ondan
Kurtuldum ama nası kurtuldum bi de bana sor. Kaç ay depresyonda kaldım. O video sürekli beynimde döndü durdu. Benimle yaptığı şeylerin özel olduğunu düşünmüştüm ama başkasıyla da yaparken görmek çok kötüydü
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!