Çok moralim bozuk sizce ne yapmalıyım?

3 senedir evliyim. Son 1 senedir Eşim beni kırdığı zaman özür dilemiyor sorunları konuşmuyor. O an konuşmak istediğimde ben yokmuşum gibi davranıyor, telefonla oynuyor. Ağladığımda umursamıyor. Sorun çözülmeyince konuşulmayınca çok moralim bozuluyor. Birde son zamanlarda bana gereksiz laf sokucu şeyler söylüyor sonrasında umursamıyor cevabını versem dinlemiyor özür de dilemiyor yutuyorum gibi hissediyorum. Ben bu sefer kafama çok takıyorum

Çok moralim bozuk sizce ne yapmalıyım?
Cevapla