Doktor eş istemek suç mu, yıllardır bu hayalle yaşıyorum?

Küçüklüğümde doktor olmayı istedim ama o zaman ki şartlar vs. gereken emeği gösteremedim. Bu mesleğe aşığım kısaca, hayranlık duyuyorum. Doktorların zekası, çabası, emeği tartışılmaz asla. Zekasıni en iyi şekilde kullanabilen meslek grubu. Maddiyat için değil, sırf zekası için doktorla evlenmek istiyorum.

Doktor eş istemek suç mu, yıllardır bu hayalle yaşıyorum?
Doktor eş istemek suç mu, yıllardır bu hayalle yaşıyorum?
Cevapla