Lütfen okuyun 4 yıllık ilişkim bitti yardımınıza ihtiyacım var?

4 yıllık bir ilişkim vardı. her şey çok güzel gidiyodu. İlk buluşmada annemle gittim yanına. İkinci buluşmaya ailemle tanışmaya geldi. Ailemi çok beğendiğini ve hiç böyle beklemediğini dile getirdi. Konuştuğum çocuk eve gidince abim 4 milyar istemiş. Bende o kadar para yok abi diyince konuşma devam ederken abim bir mesajında küfür kullanmış. Kardeşim ben seni denedim ruh hastası mısın sende yoksa ben sana veriyim diyerek lafı çevirmiş abim. Sonra bana saatler sonrasnda dedi abin böyle böyle yaptı diye anlattı. Ben abimin adına özür dileyip sakın 1 TL bile para gönderme dedim. Gönderirsen beni sil, hakkımı helal etmem dedim. Babamı ara onunla konuş dedim. Babamla konuştuktan sonra beni aradı baban benimle konuşurken nerdeyse ağlıcaktm dedi senin için susucam dedi herneyse ailelerimiz telefonda konuştu tanıştı. Ailelerin tanışcağı gün belli oldu. O gün geldiklerin babaannem balkonda karşıladı abim ve babam yanlarına indi. Biz içeri girdiklerinde hoş geldin yapabildik. O gün de ailevi sıkıntılarmz vardı. Konuştuğum çocukla tartışmştk buraya gelmeden önce ailesiyle. Ben uzatcaktm ailelerin tanışmasını her şey ayarlandı yanlış anlarlar diye uzatmak istemedim söylemedim de. Annem o gün anneannemin kanser olduğunu öğrendi ve babamla da Tartışmşlardı. hoş geldin nasılsınız diyip oturdu yanlarında başka konuşmadı. Ama babam, amcam, babaannem muhabbet edip konuştular. Yanlarında bende oturamadm fazla. İçerde yemeği hazırlayıp çayı demledim. her şey yendi içildi sonrasnda biz balkondan uğurladık misafirleri balkonla mahalle bir gibi apartman değil. Giderken yolluklarına kadar düşünüp koydum yiceklerini. Sabah eve gittiğinde ailesinin olumlu bakmadığını söyledi istemediğini söyledi. Annemin o gün konuşmamasını yanlarında oturamamı yanlış anlamşlar. Bu yüzden 4 yılımız bitti. Sonrasında annem annesiyle konuştu sevenleri ayırmayalım günah dedi. Ben annesine yalvardım bizim için son bi şans verin dedim. Babaannem konuştu annesi, bizim kararımız kesin neyi anlamak istemiyosunuz dedi kapattı. Babam erkek arkadaşımın babasını aradı olumsuz düşündüklerini söyledi. Her yerden yazdım konuştuğum çocuğa durumu anlattım olmaz ailem olumlu bakmıyo senin annenin yaptığı o gün benim bile zoruma gitti diyerek bitirdi. Kaç kere arayıp yazmama rağmen sürekli engelledi olumsuz cevaplarr verdi... O kadar büyük hayatımız olmuş mu sizce? Siz bu durumda olsanız napardınız?
Lütfen okuyun 4 yıllık ilişkim bitti yardımınıza ihtiyacım var?
Cevapla