MERHABA İYİ GÜNLER. Dün sevgilimle daha doğrusu eski sevgilimle bir inat uğruna tartışıp kavga ettik?

2 yıllık bir gel gitli ilişkimiz vardı sürekli kavga sorunlardan dolayı bir birimizi üzüp kırar engelerdik yapmaması için gitmemesi için uğraşır çabalardm fake hesaplar açardım ulaşmak için ama hiçbirinde yüz vermezdi. Aniden sevgi patlaması yaşar kendisi gelirdi benim de hatalarım çok var ona karşı onunda var. Dün mesela instgram dan takipçisi 232 iken birden 235 oldu ona, sorduğumda diyor hesap açıp kapatanlar oluyor bana takip eden bildirimleri gönderdi ben inanmadım sonuçta o bilirdimler silinebiliyor sonrası kavga ettik ona dedim bu tavırla bana kendimi değersiz hissettiriyorsun oda diyor sana ne yapsam memnun olamıyorsun. Dedi gti seni memnun edeni bul bilmem o takipçileri kabul ederim hepsini kimene dedm takip et sustum sert çıkıştı bana ben onu engelledim 2 dk, sonra 2 kişiyi hemen eklemişti bende twiterden ona görmeli biyo ya boşsunuz yazdım karaktersizsiniz yazdım. Bana diyor senin gerçek yüzün budur sevdiğini söylüyor kaybetmek istemiyor ama, kolay vazgeçebiliyor sizin görüşleriniz nelerdir teşekkür ederim?
MERHABA İYİ GÜNLER. Dün sevgilimle daha doğrusu eski sevgilimle bir inat uğruna tartışıp kavga ettik?
Cevapla