Sevgilimle 8 yıldır tanışmışlığımız var 2 yıldır da sevgiliyiz. Ailesi beni hep reddetti mardinliyim onların yöresinden değilim diye. Dış görünüşümü oğluna hep yakıştırmadılar ve oğluna hep baskı yaptılar bu zamana kadar sevgilim de cevap, verdi çözüm yolu bulmaya çalıştı ama ne yapsa da ailesi istemedi beni. Bugün de biraz ara verdik 2 yıldır mutlu giden ilişkinin bu durumları yaşaması biraz üzmüştü. Ne yapmam lazım? Çok üzülüyorum ve bu ilişkinin bitmesini istemiyorum. Yaza aile tanışması istiyorduk bir de
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 614 cevap paylaştı.
+1 yılSeni kendine layık görmeyen bir aileyi mi istiyorsun? Ara vermek nedir ayrıca? Ara vermek ayrılmaktır. Onu mu bekleyeceksin? İki seneni çalmış zaten. Bak insan ayrımı asla yapmıyorum ama aileleriniz arasında çok kültür farkı varsa o ilişki genelde yürümüyor. Sevgilin de ailesinin söylediklerine uyup sana ara verelim diyorsa o adamdan olmaz bak üzgünüm. Ailesi senin onurunu kırıyor ve o adam sevdiği kadına bunu yapılmasına göz yumuyor? Canının yandığını biliyorum ama ilerde evlenip boşanmak mı bu şekilde şimdi ayrılmak mı? Zehiri iç bu acıya katlan ve adamdan uzaklaş seni sen olduğun için sevecek birini bul o kişi var inan bana.
02 Yorumla
Soran+1 yılAslında kültür farkı pek yok ben mardinliyim kendisi şanlıurfalı. Ne olacak bilmiyorum ve böyle olduğu müddetçe barışıp devam etsek dahi yine sorunlar olacağını hissediyorum ve bu çok acı.. Ben sevdiğim için sustum ses etmedim kendime saygımı yitiriyordum ki buna izin vermeyeceğim.
- +1 yıl
Bana dicek bsey bırakmamışsın. Kendine saygını bir adam için asla kaybetme. Sonradan anladığında zamanının geçtiğine yanıyorsun en değerli şey birine verdiğin zamandır
En İyi Cevaplar
+1 yılAh be hemşerim o iş öyle degil annesi sana bir şey demiyorsa bilki çocuk evlilige hazır degil ve seni oyalıyor yaşınız küçük
evlilik işide cinsellik yaşanmış diye kendini mecbur hissediyor kaçmak istiyor evlilik bahsini bir süre kapat bir süre
bu süre içinde azıcık kendini tut cinselligi ertele bakalım derdi cinsellikmi gör
Ama net ben bu filmi çok izledim oyuncular farklı ama senaryo aynı
Seninki adam degil derdi hem ayranım dökülmesin hemde kötü olaylar yaşanmasın emin ol ailesinin haberi olsa ya da seni istemesin brak karşılıklı kahve içmeyi yüzüne bakmaz evine yanaştırmaz
Anne baba bu şekilde ikili oynamaz bilirki karşıdakide annebaba evladı kesinlikle rol yapmaz fikri neyse söyler11 Yorumla
Soran+1 yıl1 haftadır yaklaşık konuşmuyoruz zaten hiçbir şekilde kendisine tanınan zamanda..
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin değil sevgilinin bir şeyler yapması lazım. Yaşı kaç bilmiyorum da yetişkin biridir sanırım. Erkek denge kurabildigi oranda erkektir. Aile ve sevgili/nişanlı/eş arasında denge kurma görevi vardır her şeyden önce. Bugün bile kuramiyorsa ilerde nasıl idare eder ki problemler devam ediyorsa. Sakın ha 2 yılın hatri için bir şeylerden feragat edip somut adımlar atmayın. İlerde üzülmektense bugün üzül
02 Yorumla
Soran+1 yılKendisi 22 yaşına girecek belli bir olgunluğa geldi artık fakat bu konuda tam gelememiş. Ne demir ki.. Biraz daha düşünüp kararımı vereceğim
Cevap sahibi+1 yılBence ara verme bırak önüne bak
+1 yılBu durumda ara vermek istemesi hayra alamet değil. Vazgeçmek istiyor. Seven insan bunun için vazgeçmez, siz kocaman insanlarsiniz evlenseniz kim karışabilir size.. aile de mecbur bir süre sonra kabullenir mutlu huzurlu olduğunuzu gördükçe
01 Yorumla
Soran+1 yılYa kabullenmdzse o ne olacak
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
24Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılAilesi yüzünden vazgeçtiyse sizin ilişki devam etse bile ailesi yüzünden bir sürü sorun çıkar anneci ya da babaç olan biriyle fazla ilişki gitmez çokta sevmiyorsan değiştir bence iki yıl çok olmamış
01 Yorumla
Soran+1 yılAileci değil ailesi akrabalarının yanında dahi annesi onu hep küçük düşürtmeye çalıştı bir sürü şey yaptı ve biz birbirmizi çok seviyoruz bunlar böyle oldukça ben biraz duralım dedim istemedi başka çözüm yolu olmalı dedi ama bulamadık..
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılZamana bırkın bence
00 Yorumla Bende mardinliyim. Ailesi senin kültür ve geleneklerin için seni istemiyorsa onlar kaybetmiş olur sen degil. Mardinli insanlar gelenekli görenekli ve medeniyetten başladığı bir şehirde büyümüş kalbi güzel insanlardır. Beraber olduğun insan sevgisine sahip çıkamıyorsa problem var demektir önce bir sevgisini sorgulasın. Ve sen istenmedigin bir yerde durup kendine olan saygını yitirme. Sevdigin adam sevgisine sahip çıkmayı öğrensin önce.
21 Yorumla
Soran+1 yılO kadar güzel özetledin ki tüm içtenliğimle teşekkür ederim..
Biriyke birlikteyseniz ailesiyle de birliktesiniz demektir evlenince de ailesiyle de evlenirsiniz ve ailesi seni istemiyorsa iki gram huzurunuz olmayacak sürekli eşin ailesiyle senin aranda kalacak ki Türk erkeğini ve ailesini biliyoruz o yüzden sevgi de bir noktada yıpranıp bitiyor bence ileride pişman olup ömrünü harcayacağına şimdi biraz acı çekip unutmak çok daha iyi yoksa bir ömür çekersin sen de çocuklarınız da
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de bu şekilde düşünüyorum :(
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Bir ömrü beraber geçirecek olan sizsiniz ailesi değil. Aklını başına alsın tamam ailede önemlide bir yıla kadar 10 yıldır tanıdığı insana karışmalarınıda umursamasın bi zahmet
Aynı yatağa girecek olan, hayatı beraber yaşayacak olan onlar değil sevgilinin bunu anlaması ve ailesine doğru şekilde aktarması lazım12 Yorumla
Soran+1 yılBunu defalarca yanımda arayıp aktardı ama hiçbir şey değişmedi.. Canım çok yanıyor
+1 yılKuzenimdede synısı olmuştu. Kız çok açık giyiniyor diye ailemize yakışmaz diyip ayırdılar nişandan önce. Çocukta ailesini dinledi. Ama aylar sonra tekrar barıştılar. Kız Bi şekilde kendi ailesinden koptu. O aileye göre yaşamaya başladı. Şu an hala birlikteler mi bilmiyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Yani maalesef aile büyük etki bende sırf bu yüzden reddedildim. İlerde başım ağayacağına şimdi kestirip atmak en mantıklısı dedi gitti
- +1 yıl
Ya ailesine göre yaşamalısın. Ya da o rest çekmeli ki erkekler yapmaz. Ya da tamamen ayrılık.
Kusura bakma sevgilin seni ailesinden önde görmüyor ne yaparsan yap bu ilişki yürümeyecek yürüse bile ailesi istemediği halde evlenseniz bile araya sürekli anne ve babası gireceği için kötü sonuçlandırılacak belki dövecek belkide sonunda boşanacaksınız sonuç hep böyle oluyor bu senin için en hayırlısı yol yakınken vaz geç üzgünüm 😟☹️😔
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle ayrılmalısın sımdı kabul edip tamm deseler bile evlenseniz bile sonu yok sevgilin 2 yıllık ilişkide bile ara verelim diyorsa çok rahat boşanırda evlenince durumlar çok daha farklı oluyor aynı şeýleri yaşadıgım için söylüyorum yazık olur
06 Yorumla- +1 yıl
😂😂 bana bunun konuyla alakasını söylrrmisin bytipli
- +1 yıl
Alemsin
Soran+1 yıl@Gorexka ama erkekler mükemmel
+1 yılDirek ayrılalım demiyor da yavaştan ayrılalım demek istemiş. Sevgilin birey olamamış. Birey olmuş olsa ailesi ona saygı duyar, seni kabul ederlerdi. Oğulları mutlu ise onların da mutlu olması gerekir. Ve unutma sadece evleneceğin adam ile değil onun sülalesi ile evleniyorsun. Arkadaşı, annesi, babası, kardeşi, iş arkadaşları, çevresi, yemeği, kültürü.. Herşeyi ile evleniyorsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılKendisi defalarca saygı duymaları gerektiğini dile getirdi aksi taktirde saygı duymazsanız eve gelmem dedi ama annesi devam etti
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılSabretmenizi, birbirinizi bu konuda motive etmenizi, birbirinize destek olmanızı ve birlikte sakin kafayla yeni yol arayışlarına girmenizi öneririm👍
11 Yorumla
Soran+1 yılKendisi de ayrılık istemediğini bundan başka bir çözüm yolu olması gerektiğini söyledi ama durum bu halde
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Mardinliler nasıl olur bilmiyorum pek ama belki kültürünüz falan uyuşmuyordur doğulular değişik biraz..
111 Yorumla
Soran+1 yılKültürlerimiz aynı onlar urfalı biz Mardin ama ailesi ve akrabaları bildiğim kadarıyla hep kendi yöresinden gelin alıp damat vermişler
Soran+1 yılMaalesef ailesine ben sevgilim istiyorum dedikçe ailesi reddetti hep
Soran+1 yılİnan bana ailesi öyle çocuk kendini son derece geliştirmiş biri çok aklı başında biri ailesinin dediklerini umursamaz sıstırurdu ama bu sefer olmadı..
Soran+1 yılNe yapmam gerek sence
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. İnsanı yere ile ırk ile ayrım yapmak kadar kotu bir şey yoktur her yerin ipegide var kopegide 4 kardeş aynı ana babadan oluyor fakat hepsinin karakteri ayni degil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılO ara, ara olarak kalmasın. Bitir ilişkiyi. Anneci erkekler anasının sözünden çıkmasın otursun evinde
01 Yorumla
Soran+1 yılAilesiyle yıllardır küstü ben barıştırdım urfalı olmak böyle işte bir kızı alınca çok yorumlar
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilin nereli peki? Gerçekten 8 senelik tanışmışlığın ardından böyle bahanelerle kişileri ayırmak bu dünyada vebal almaktır. Keşke çok geçmeden ailesinin görüşünü alsaymış. Çok bekletince böyle sorunlar oluşuyor
04 Yorumla- +1 yıl
Sen yaşıyor musun
- +1 yıl
Yerleştin mi eve
Soran+1 yılSevgilim şanlıurfalı ben mardinliyim 8 yıldır arkadaş gibiydik son 2 yıldır sevgili olduk ben de dediğin gibi dedim ama seviyorum bırakmak istemiyorum dedi
Cevap sahibi+1 yılBenim eski sevgilim 25 yaşındaydı , Gaziantepliydi. Onlarda kendi memleketleri dışında kız almak istemedigi için ayrılmıştık. Niye ön yargılılar anlamıyorum. Evlensek zaten mutlu olacağız belkide. En iyisi zamana bırak. Ama çok da bekleme eğer olmuyorsa fazla bağlanmadan kendi yoluna bak başkasıyla evlenip yuvanı kurarsın
ara vermek demek ipler kopuyor demek iki yıldır hâlâ ikna edememis olmak sevgilinin beceriksizliği sonuç olarak sanırım bitiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılBen bitmesini nasıl kaldırıxam ki kafayı yiyorum şu an bile
aileler anlaşamıyorsa vazgec ileride geri tam ayrlık yasarsın simdiden ayrıl barı ileride üzülme ve yaşın gecmesin
06 Yorumla
Soran+1 yılOnun ailesi istemiyor benim ailemin bundan haberi yok
Soran+1 yılAnnesiyle ben hep oturup konuşuyorum kahvaltı kahve her şey yapıyoruz bana belli etmiyor oğluna diyor
Soran+1 yılKaynanamda suç çünkü erkek arkadaşım yanında açmıştı bir ara telefonunu annesi yine söylenmeye başladı cocuk da bir daha bu konuyu açıp kızı kötülersen ben o eve gelmem demişti annesi de beni kıza tercih mi ediyorsun yazık sana demişti cocuk da hayır kararlarına saygı duymuyorsun diye diyorum dedi
+1 yıl8 yıllık ilişkiyi nasıl bir hale getirmiş sırf ailesi icin
11 Yorumla
Soran+1 yılBunu anlayamıyorum ve kafayı yiyorum her gün her yerde ağlıyorum sürekli yediremiyorum
+1 yılAra vermiş gibi yap ve ayrıl sevseydi sonuna kadar mücadele ederdi
01 Yorumla
Soran+1 yılBirkaç gündür yoktum buralarda bu konuyu düşünmek için anladım ki bu hayatta sadece kendin için çabalayacaksın..
Aşk İlişkileri konusunda 554 cevap paylaştı. Neden red ediyor ailesi acaba merak ettim sende ne gördüler ogluslarina yakistiramadılar
02 Yorumla
Soran+1 yılOğlu daha güzel kızlara layıkmış. Kendimi övmek için demiyorum ama güzel olduğumu düşünüyorum ve çevrem tarafından hep böyle
+1 yılKoy tekmeyi! Kendi kararını bile kendi veremiyor. Ezik
01 Yorumla
Soran+1 yılBana dedi ki hata yapmaktan korkuyorum. Seninle olsam ailemin dedikleri doğru çıkar mı emin değilim seninle olmasam bunun pişmanlığını yaşar mıyım emin değilim..
+1 yılKoy ver gitsin yaa boş ver ne olcak. Ver bakalım ara biraz bakalım neler olacak kısmetinde varsa döner seni bulur zaten.
00 YorumlaSil gitsin kendine saygısızlık yapma o aile için seni bırakıyor sen ne yapsam diyorsun o yansın birazda seni kaybettiğine
00 Yorumla
+1 yılHep derim kocandan önce onun ailesiyle evleniyorsun diye var o tip aileler boş ver, evlenseniz de böyle karışacaklar yani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yazık olmuş onca emeğe ama komple ara verin yani
00 YorumlaAilesi için seni terk ediyorsa onu bırak gitsin
00 Yorumla
+1 yılBence vazgeç onlar istemiyorlarsa bu senin için hep sorun olur
00 Yorumla
+1 yılÇok güvenme ailesi için bırakır ortada kalırsın evlensen çok çektirir ailesi.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir erkek ara verelim dediyse o ilişki bitmiştir seni gözden çıkarmış
01 Yorumla
Soran+1 yılAma ilk ben dedim birkaç defa rwdetti başka Bi çözüm yolu olmalı dedi sonra kendisi de katıldı bu karara
Ara vermek bir etrafa bakınayım bulamazsam sana dönerim demek. Kürt aileleri çocuklarını kolay kolay yabancılarla evlenmesini istemiyorlar. İleride evlensen bile seni dışlama ihtimalleri var.
00 Yorumla
+1 yılSeninle sevgili olan ailesi değil bahane cocugunki bos is
01 Yorumla
Soran+1 yılBahane olsa anlayabilirdim ben şahit oldum bu duruma ve erkek arkadaşımın vücudu yanımda aniden kabardı fena oldu hastaneye gittik alerji sandık ama sinirden stresten olduğunu söyledi doktor kendimi çok suçlu hissediyorum
tamamen ayrılmalısın canım. seni istemeyen aileye kendini zorla gelin olarak kabul mü ettireceksin
08 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi cocuga sen o kızın parmağına yüzük takmadan ben böyle yapmaya devam edicsm demiş aşiret oldukları için sevgili işleri onlara yanlış geliyor ama garip olan da şu kadın bana hiçbir şeyi belli etmiyor kadınla aramız cok iyi gibi
Soran+1 yılBana her zaman der ki görücü usulü evlenmekten nefret ediyorum ben de dedim madem ailen böyle ben tanımıyorum hadi sen tanıyorsun neden işler ciddiye binince bırakmadın beni yapamadım diyor ne Seninle ne de sensiz diyor
Soran+1 yılBirbirimize çok güvendik o kadar seviyorduk ki birlikte bile olduk ben napıcam bilmiyorum ilk kez birini sevdim ve ilkleri yaşadım her şeyi yaşadım onunla
- +1 yıl
demek ki çocuk o kadar sevmemis canım. olmuşla ölmüşe care yok. illa seni kabul etsinler diye gururunu ayaklar altına alacagına yolunu çiz önüne bak. ask acısı zamanla atlatılır. ilkler unutulur. ama bir kere gururunu ezersen bir daha geri kazanamazsın. yitirdigin özsaygıyı kazanamazsın. sonra hayatına giren hicbir erkek sana saygı duymaz
Soran+1 yılBen İstanbul da yaşıyorum ailesiyle aynı mahallede o da Çorluda sözleşmeli er 2 yıldır sence gidip yüz yüze bitireyim mi arayarak mı bitireyim ya da birbirimize biraz zaman verelim kafamızı toparlayalım demişti bekleyim mi
- +1 yıl
canım cocuk zaten ara verelim diye bitirmis. daha niye pesinde kosturuyorsun yok yüz yüze göreyim yom arayayım falan. biraz zaman ver kafamı toplayayım demek ben bi cevremdeki olasılıklara bakıcam onlardan evlilik cıkmazsa geri döner senle takılmaya devam eder sonra baskasıyla evlenirim demek. cidden oturup bekleyecek misin sana geri dönmesini. o seni bekliyo mu acaba
Aşk İlişkileri konusunda 550 cevap paylaştı. Seven insan ailesinide karşısına alır bence
01 Yorumla
Soran+1 yılBen almasına karşıyım. Alırsa beni sevdiği için bir başkası için beni de alır bu döngü hep böyledir. Ben sadece çözüm bulsun istedim..
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılgerekiyor ise bitsin demeyi göze al
01 Yorumla
Soran+1 yılSanırım böyle olacak biraz daha düşünmem gerek
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılOğlan Karadenizli mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılŞanlıurfalı ben de mardinliyim
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu çok sıkıntı
01 Yorumla
Soran+1 yılGünlerdir kendine gelemiyorum..
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılArada kalmış cocuk. Zaman tanı.
01 Yorumla
Soran+1 yılHerkes bitirsin diyor ben de bitirmek istemiyorum ailesi sonuçta bu. Gerçekten sevdiğini biliyorum ve ailesine sürekli bunu da gösterdi ama ailesi ben urfalı değilim diye istemedi çocuk hep çözüm yolu aradı ama nafile
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Yapacak bir şey yok gibi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Oğlan sorunu çözer oglanla konuyu konuş
00 Yorumlaboş ver o kaybeder sen iyi ol
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu sekilde yürümez ilişki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence bu bir hayır alameti farkında değilsin
01 Yorumla
Soran+1 yılNe gbii
Gizli Üye(25-29)+1 yılSalla gitsin bir it gelir bir it gider
00 Yorumla
+1 yılBişey yapma oluruna bırak
01 Yorumla
Soran+1 yılŞu an için öyle yapıyorum :(
+1 yılBunlar ayak kendi istemiyor
06 Yorumla
Soran+1 yılAma ben erkek arkadaşımlayken annesi aniden aradı söyledi yine
- +1 yıl
Sevdiğin adam tembihlemiştir adım Ali gibi eminim
Soran+1 yılNeden böyle bir şey yapsın ki
- +1 yıl
Yeni kız düşürmelere başlamıştır ondan
Soran+1 yılBu dediğin imkansız çünkü her şeyini biliyorum ve hesaplarında hep fotoğraflarımız var
- +1 yıl
Bir erkek sevdiğine ara verelim der mi sence?
Ayrılalım dememin ayrı bir versiyonu
+1 yılailesinden vazgeçmesi gerek ya da bitecek
01 Yorumla
Soran+1 yılKimse ailesinden vazgeçmez ki ben şahsen böyle bir durumda olsam vazgeçemem çözüm yolu bulmak için her şey yaparım bir insan ailesini silerse ilerde kendi ailesini de siler zaten
+1 yılSenin sevgilin erkek bile değilmiş
02 Yorumla
Soran+1 yılCanım yanıyor..
- +1 yıl
Rahat dur lan bak işte sevgilin kılıbık adamın teki
+1 yılBitir bence
06 Yorumla
Soran+1 yılAma birbirmizi çok seviyoruz ve haddi hesabı olmayan değerler verdik o kadar anımız var hayallerimiz var nasıl bunları yok sayacağım
- +1 yıl
Aile istemiyorsa bir sekilde o evlilik yikliyor sonradan daha fazla aci cekecegine bitir simdi
Soran+1 yıl8 senedir tanıyoruz ve 2 yıllık güllük gülistanlık ilişkiniz vardı ailesi burnunu sokmayana kadar ve itiraf etmem gerek ki birlikte olduk ve bu yüzden bunca şeye rağmen bitirmek koyuyor
- +1 yıl
Ben ailenin istemedigi birniliskinin surdugunu gormedim yani birnseyler yasamissin9z ama sonrasinda inan daha buyukizdiraplar yasamaktansa simdi bitir
Soran+1 yılBen bundan sonra kime nasıl güvenebilirim ki bunca şey yaşamışsan biriyle körkütük güvendiğin içindir dimi bundan sonra nasıl güvenirim ben insanlara
- +1 yıl
Hayat devam ediyor bu tecrubene gore artik daha dogru kisiyi bulursun inan
Gizli Üye(30-35)+1 yılaşkınıza inanın pes etmek zayıfların işidir
06 Yorumla
Soran+1 yılBiz inanıyoruz evliliğe dair her adımı da düşündük ailemle tanışmak istedi tanıştırdı her şey çok güzel gidiyor ama ailesi sürekli mobing yapıyor ben bunu kaldıramıyorken artık cocuğun kaldıramaması normal mi
- +1 yıl
Çok normal 2 arada bir derede kalıyor ailesini atamıyor , ama biraz yalnız kalın ve bu süreçte yokluğunu hissettir iletişime gecmeni tavsiye etmem
Soran+1 yıl@poacayanakk ya yazmazsa ya bitirmek isterse?
Soran+1 yıl@poacayanakk bu sefer ailesi ile bu konuyu konuşmalı mıyım
- +1 yıl
Özelden yaz anlatacağım sana
Soran+1 yıl@poacayanakk yeni katıldığım in xper yetersiz yazamıyorum
Olmazmıs ondan zaten boş ver
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrıl kurtul
01 Yorumla
Soran+1 yıl2 yıllık emek var anı var hisler var bir anda nasıl kurtulayım :(
bitir bence
00 Yorumla
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim, ailesi istemiyor diye ara verelim dedi. Ne yapmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer