Sınıfım ve arkadaşlarım yüzünden açığa geçmek istiyorum mantıklı mı?

Arkadaşlarım yüzüme bakmıyor, hoca çok zorluyor eve gelince moralim bozuluyor ders çalışamıyorum rezil oluyorum hep sizce geçmeli miyim
Sınıfım ve arkadaşlarım yüzünden açığa geçmek istiyorum mantıklı mı?
Cevapla