Nişanlı olan bir kıza aşık oldum. Bu hissettiklerim normal mi? Ne yapmalıyım?

Aynı fabrikada ve aynı vardiyada çalışıyoruz. Bölümümüz farklıydı. Nişanlı olduğunu öğrendikten sonra kendime bakmamaya söz verdim vazgeçtim. Ben bitirdim her şeyi içimde. ertesi gün kendimi onunla aynı bölümde buldum kendimi onun çalıştığı bölüme yazmışlar yüzyüze çalışıyoruz. Çok ofkeliyim sinirliyim hüzünlüyüm çaresizim. Başka iş mi baksam siz olsaniz ne yapardınız? Kız bana evli misin bekar misin diyor, evlenmeyi düşünüyor musun felan ne alakaki
Normal bencee
Bu kadar kendini kaptirman normal değil.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Nişanlı olan bir kıza aşık oldum. Bu hissettiklerim normal mi? Ne yapmalıyım?
Cevapla