Misafirlikteki kızı beğendim ama bir sorun var yardımcı olur musunuz?

Yazın ablamın çocuğunun sünnet merasimi oldu. Babamın uzaktan akrabaların olduğu masada bir kız gördüm. Daha sonra Kurban bayramında babamın uzaktan akrabalarının yaşadığı köye gittik. Hep gittiğimiz evin az ilerisinde daha önce gitmediğim başka bir akraba varmış sözde bir baktım ki o kız. Ben bayram dolayisi ile herkeste merabalaştıktan sonra sıra ona gelince elimin havada kaldığını hissettim ve bozuntuya vermedim. Sonradan babannesi olduğunu öğrendiğim kişiye bana bakarak birşeyler fısıldadı ve anladım ki düğüne beni göstermek için getirmişler kızı ben düğünde ayakta zor duracak kadar içtiğim için kız tesetturluydu ve tahminimce o yüzden selamimi almadı diye düşünüyorum. Eve gidince ablam, kız selamını almamış diye dalga geçmeye başladiysa da ben o an utancımdan kıpkırmızı olmuş yine de kızdan hoşlandığımı belli etmemeye çalışsam da pek başarili olamamıştım. Anneme sonunda kızla tanışmak istediğimi söylediysem de aranızda yaş farkı var ve kızın anne-babası ayrı olmaz deyip geçiştirdi ama ben kızı hala unutabilmiş değilim akrabalara sormak istiyor ama çekiniyorum sizce çekingen olup konuyu burada kapatmalı miyim yoksa konunun üstüne gidip sorunlarla baş etmeli miyim? Sonuçta anne-babasinin ayrı olması kızın suçu değil öte yandan ben kızın yaşini bilmiyordum sonradan öğrendim aramızda yaş farkı olduğunu (10 yaş) . Hala en büyük sorunun bu olduğunu düşünüyorsaniz yanılıyorsunuz çunku babamın uzaktan akrabalarinin kan davasi var ve o aileden kız almak diger aileleri deliye çevirebilir.

Herşeye rağmen tanımayı istemek, iki yabancı olmamak için tanişmaya değer mi?

Misafirlikteki kızı beğendim ama bir sorun var yardımcı olur musunuz?
Cevapla