Yazın ablamın çocuğunun sünnet merasimi oldu. Babamın uzaktan akrabaların olduğu masada bir kız gördüm. Daha sonra Kurban bayramında babamın uzaktan akrabalarının yaşadığı köye gittik. Hep gittiğimiz evin az ilerisinde daha önce gitmediğim başka bir akraba varmış sözde bir baktım ki o kız. Ben bayram dolayisi ile herkeste merabalaştıktan sonra sıra ona gelince elimin havada kaldığını hissettim ve bozuntuya vermedim. Sonradan babannesi olduğunu öğrendiğim kişiye bana bakarak birşeyler fısıldadı ve anladım ki düğüne beni göstermek için getirmişler kızı ben düğünde ayakta zor duracak kadar içtiğim için kız tesetturluydu ve tahminimce o yüzden selamimi almadı diye düşünüyorum. Eve gidince ablam, kız selamını almamış diye dalga geçmeye başladiysa da ben o an utancımdan kıpkırmızı olmuş yine de kızdan hoşlandığımı belli etmemeye çalışsam da pek başarili olamamıştım. Anneme sonunda kızla tanışmak istediğimi söylediysem de aranızda yaş farkı var ve kızın anne-babası ayrı olmaz deyip geçiştirdi ama ben kızı hala unutabilmiş değilim akrabalara sormak istiyor ama çekiniyorum sizce çekingen olup konuyu burada kapatmalı miyim yoksa konunun üstüne gidip sorunlarla baş etmeli miyim? Sonuçta anne-babasinin ayrı olması kızın suçu değil öte yandan ben kızın yaşini bilmiyordum sonradan öğrendim aramızda yaş farkı olduğunu (10 yaş) . Hala en büyük sorunun bu olduğunu düşünüyorsaniz yanılıyorsunuz çunku babamın uzaktan akrabalarinin kan davasi var ve o aileden kız almak diger aileleri deliye çevirebilir.
Herşeye rağmen tanımayı istemek, iki yabancı olmamak için tanişmaya değer mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer