Bir ilişkide erkek mi daha çok sevse ilişki yürür? Denge nasıl kurulur?

Merhaba,8 aylık bir ilişkim var. Yani aslında sevgili miyiz değil miyiz onu da bilmiyorum. İlk başlarda çok güzeldi her şey çok nazik ve çok özel davranıyordu. Şu an roller değişti ben daha çok üstüne titriyorum. Bana, seni seviyorum diyemem ben duygularımı belli eden biri değilim söyleyemiyorum diyor. Ne bileyim hep ben görüşelim demişim onu fark ettim. Sadece bir iki defa seni özledim dedi. Normalde ben söylerim ben daha çok sık ararım. Yani tamam erkek adam hep arasın konuşsun demiyorum ama sanki beni sevmiyor. Nasıl emin olabilirim? Artık şizofren oldum her şeyin en kötüsünü düşünüyorum. O da bunun farkında ve ilişkimize zarar verdiğini söylüyor. El ele tutuşmak, sarılmak dışında farklı bir şey de olmadı hani farklı bir amacı da yok. Sadece bir defa öptü o da hemen geri çekildim izin vermedim izinsiz bir daha öpme dedim, sorun da etmedi hani öyle biri değil ama bazen sevmiyor diye düşünüyorum.

Bir ilişkide erkek mi daha çok sevse ilişki yürür? Denge nasıl kurulur?
Cevapla