Benim elim onun elnin yanında küçücük kalmış😬neden eli büyük olan erkeklerden Çok etkileniyoruz? daha mı güçlü geliyorlar bize acaba 😬 ?











erkek yani tabii ki eli kolu daha büyük onların hele bir de sen minnaksan ekstra yanında her yerinin küçük kalması normal 😀
Cevap
7Cevap
Bu nasıl Zihniyet sjsj el fetişi olan da ne bileyim.
İnanılmaz etkiliyor beni eriyorum😬😬
Sen erkeğin yürümesinden bile etkileniyorsundur
Yok be, sadece eli büyük olsun🤣🤣🤣🤣
El sallamasına ne tepki veriyorsun. Mucize gibi algılıyor musun
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yapboz parçalarını doğru şekilde yerleştiriyor musun
ne alaka ben temiz ve bakimli ellerden hoslaniyorum
ve genc erkek eli
Büyük olması gerekmiyor düzgün olması parmaklarının uzunluğu önemli
Büyük değil de damarlı, uzun parmaklı ve ince olan el ilgi çekiyor kızların sevdiği sanırım
👌🏼😅
Biraz ürkütücü ama evrimsel olarak kadını güvende hissettiriyor 😄
Ürkütücü mü🤣 geçen bi arkadaşıyla karşılaştık, arkadaşı diyorki ellerinden tanıdım sen oldugunu uzakdan🤣🤣🤣
Hiç güzel değil valla 😂
Öyle bir şey mi varmış la asdhjsd
Eli büyük olanın avantajı çok olur derler
Dag ayısı bu
🤣🤣🤣🤣🤣
Ben etkilenmiyorum NE MÜNASEBET?
Evet
Miğdem bulandı
Kıskanma 😬
Tamam 🤣🤣🤣
😀😀😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?