Merhabalarrr... 🍂🍁☀️
Yorumda denk geldim o kişiye göre ilk adımı atmak gururu ayaklar altına almakmış. Yahu bu kadar kasmaya ne gerek var jfjffjjff
İlişki için ilk adımı atmakla, gurur ayaklar altına mı alınmış oluyor?

Merhabalarrr... 🍂🍁☀️
Yorumda denk geldim o kişiye göre ilk adımı atmak gururu ayaklar altına almakmış. Yahu bu kadar kasmaya ne gerek var jfjffjjff
İlişki için ilk adımı atmakla, gurur ayaklar altına mı alınmış oluyor?

Bence olmuyor aşk sonuçta bu insan aşık olunca gözü bir şey görmüyor hem aşık olduğumuzu karşı taraf bilmiyorsa nasıl söyleyeceğiz bence bu eziklik olmaz. Biliyorsada olmaz nasıl başlayacak o adım atmazsa ya da biz
Bence kadınlarda ilk adımı atlamalı erkeklerden her şey beklenmemeli. Ha diyelim erkek ilk adımı atmak istiyor o zaman bir şey demem ama ezik görmem. Ben sevmiyorum böyle erkekler şöyle olsun çiçek alsın özel günleri unutmasın hediye alsın altın kolye yüzük çiçek Buket sormuyorlar ki o erkeğin parası var mı belki annesi hasta hem bi Buket çiçek almak özellikle sevgililer gününde 600₺ yi geçik… altın zaten uçmuş.. yani diyeceğim hediye almasınlar demiyorum ama tek erkek almamalı. Karşılıklı alınmalı alınacaksa da bütçeye uygun olmalı. Değerli hediye içten gelerek alınmış hediyedir parası onu değerli yapmaz
Erkekler fıtratlarından dolayı güçlü olduğu için habire paraları olacak değil Zengin olacak diye kaideleri yok.
Seven insanın yaptığı, attığı ilk adım gurur meselesi haline nasıl dönüşebilir ki? Gerçekten seven insan bunu düşünemez bile.
Tabii ki ben kendi adıma ilk adımı hiç atmadım, bu konularda daha çekimserim.
Hayır böyle bir şey söz konusu değil ama karşındaki cahil ve kendini yetiştirememiş
Ve senin ilk adımını
hafif ve zayıflık olarak görüyorsa
Zaten aşk seçimi tamamen yanlış olur
Yoo cesaretsiziz demiyorlar da gururum var benim diyorlar 😅
Farkında olmadan kaygıyı azaltmak için savunma mekanizması geliştiriyorlar 😃
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
Atiyeee :D bi eskilere gittik geldik. Yanii açıkcası ilk adım işi erkeklerin, gururun ayaklar altına alındığı falan yok bence
Yoo şu yaşımıza geldik, ilk adımı atmadık :D bundan sonrada atmam. Yol yaparım, yeşil ışığı yakarım varsa o yürek gelir yoksa gelmesin zaten
Hayır elbette bu kadar takmaya gerek yok. Gönül işlerinde adım atılmalı diye düşünüyorum.
Hayır tabi ki cesaret olabilir
İlk adımı karşı taraf atsa ona da gurursuz diyecek ebediyen yalnız kalır bu kafayla 😂😂😂😂😂😂
Hayır yani bir insanl bir sohbeti başlatmak bu kadar gurur meselesi değil sonuçta.
Dimi bak şu kadar basit olmalı 😂
https://youtu.be/_PVHNGp6GmU
O kadar da hızlı değil tabiki.😂
Ben diyemem abi ya. Hem tanımadığim insana hayatta demem. Belki tanısam sevmiycem fjfjjr
bence alakasi yok biraz utangaç olmakla alakası var insan alacağı tepkiden çekiniyor
İlk adımı atan sevgisini söylemezse çatlayacak olan insandır yani daha çok sevendir ehehe gurur ne alaka, sevmek ayıp mı da söylenince gurursuz oluyorsun? Peh.
Erkeğin teklif etmesi her zaman daha şık olur.
Biri ilk adimi atacak ki yol alinsin. Ben atmam o atsin dendigi icin iliskiler baslamadan bitiyor ztn
hayır alakası yok, ama ben hiç atmadım atmam da😅
Neden atmazsin
öyle işte 😅
Yani isteyenin bir yüzü istemeyenin iki yüzü kara olsun.. neden gururum ayaklar altına alınsınki 😀
Adım atmakla gururun bir alakası yok ki. Bu biraz cesaret işi yani ki herkes aynı karakter de değil ki. Kimi çekingendir yapamaz kimi girişken.
Hayırr bu sadece ufak bir ilk adım aufjs iki taraf da gurur yaparsa nolcak
Alakası yok cesaretle ilgili
Atilabilir atanlar coktur
Hayır ama benlik değil sanırsam
Öyle bir şey yok.
Alakası yok
Hayır tabi kii
Hayır alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?