Bugün en yakın arkadaşımla normal konuşuyorduk sonra bana
Sen benden mi hoşlaniyorsun? dedi ben de evet hoşlanıyorum dedim bana tuhaf bakınca arkadaş olarak dedim sonra güldüm... o da sonra duygularını anlamıyorum bir tuhaf davranıyorsun dedi ( neden bunu dedi anlamadım)
Açıkçası yakın arkadaşım (kız) benim Bi olduğumu biliyor acaba ondan mı öyle sandı bilmiyorum yani garip bir andı sizce bu neyin nesi çok anı oldu ben de uzatmadım açıkçası
Kendisi de tam straight değil zaten
Sen benden mi hoşlaniyorsun? dedi ben de evet hoşlanıyorum dedim bana tuhaf bakınca arkadaş olarak dedim sonra güldüm... o da sonra duygularını anlamıyorum bir tuhaf davranıyorsun dedi ( neden bunu dedi anlamadım)
Açıkçası yakın arkadaşım (kız) benim Bi olduğumu biliyor acaba ondan mı öyle sandı bilmiyorum yani garip bir andı sizce bu neyin nesi çok anı oldu ben de uzatmadım açıkçası
Kendisi de tam straight değil zaten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hoşlandığını sanmıştır.
Evet de neden yani durduk yere bir de
Bi olduğun için öyle düşünmüştür çünkü sen demişsin ya hoşlanıyorum diye belki ondan
Hmmm olabilir bilmiyorum çok kötü bir durum sonuçta çok yakın bir arkadaşım ben ona nasıl davranıcam şimdi
Bence olduğun gibi davran yani özel ya da yapmacık olmasın, her zaman olduğun gibi ol yine sonuçta çok yakın arkadaşın yanlış anlamaz
En iyisi o gibi duruyor teşsekürler tavsiye için
Rica ederim
Evet dedikten sonra kıvırmasaydın iyiydi
Yanlış anladığını gördüğüm için öyle dedim yani
Hoşlandığını sanmış.
Onu anladım da neden yani ben hoşlanmıyorum sonuçta ondan
Kendi kendine triplere girmiş işte
Evet sanırım şimdi ben bu kıza nasıl davranıcam yakın arkadaşım sonuçta
şüphelemiş demek ki
Ondan hoşlandığımı mi çok saçma cidden
neden saçma olsun ki?
Çünkü yakın bir arkadaşım
senin öyle olduğunu biliyorsa ve bazı davranışlardan şüphelendiyse normal. yakın arkadışın olsun olmasın önemi yok
Yani ama bence normal davranıyordum xbxv yani
belki sana göre öyledir bilemeyiz :)
Yemin ederim o gözle hiç bakmadım xvxvdg yakın arkadaşım sonuçta hem konuştuğum birisi var zaten
e hoşlanıyorum demişsin :)
Evet de ben arkadaş anlamında soruyor sandım
seni başka bilen var mı belki o kişiler senin davranışlarını farklı algılayıp onun aklına girmiştir.
Birkaç kişi daha var yani tüm sınıf az çok biliyor
valla aklıma başka bir şey gelmiyor dkkdkkkd
Xgxvxvvx benim de cidden insanları anlamıyorum sırf Bi'yim diye herkese yavşiycağim anlamına gelmiyor
öyle algılayanlar var ne yazık ki
Evet maalesef işte
bir de bi bakıyorsun yakın arkadaşın sana bir şeyler hissediyormuş kdkdkdkddk
Xgxvdvdv off işte o zaman naneleri yerim
niye be ben senin yerinde olsam kaçırmazdım dkdkdkdkdk
Arkadaşım xgxvxv o kadar da değil
niye yakın arkadaş olup sonrasında sevgili olan ya da ilişki yaşayan kız erkek çiftler oluyor :)
Evet de bizim durumumuz farklı ya
ne gibi?
O his yok hoşlanma hissi ben de ve açıkçası bana bakmaz xhxv kızın ilgisini uzun ve gözlüklü erkekler çekiyor ve alakam yok yani
ne diyelim gönlüne göre biri çıkar umarım dkdkdkdk
Gxgdgdv umarım çıkar taliplerimi bekliyorum xxvx
bende talibim kddkdkdkdkdk
Dggdsgga yok abi ben liseliyim ama sağol
aaaaaaa üzdün neyse dkdkdkkdk
Üzülme xvvxvx neyse umarım birisini bulursun
umarım dkdkdkdkk