Fransa da yaşâyan gurbetçi bir kız ile görücü usulü nişanlandım pek bi düsünme fırsatım olmadı düğün seneye yazın olacak evlenince Fransa da yaşayacağız diye konuşuldu şimdi içimden bir ses yapma gitme sen orada yapamazsın diyor kızıda üzmek istemiyorum onun bir suçu yok kafam çok karışık ailem madem nişanı atarcaktın neden nişanlandın kızın ne suçu vardı 30 yaşındasın nisanı atarsan bir daha evlenemezsin diye baskı yapıyor nişanlandık diye illa evlenmemiz mi lazım düşünmeden bir iş yaptık sonucları böyle oldu ne yapacağım şimdi ben bi akıl verin lütfennn
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kızla konuş lütfen yapamam diyorsan yapamazsın bu iş en kafada bitiyor birde çok zor uzağa gitmek oraya alışmak kolay değil ki.. nasibe bakıyor bu işler yasa değil ki kızla konuş güzelce anlat ben yapamıyorum de yapamam de başka bahane ile bitir ya da
09 Yorumla- +1 yıl
Cok akıllıca
Soran+1 yılValla bir aya oldu nisanlanali daha sadece gunadin mesaji atiyorum baska birsey yok 2 gün yazmadim o bana günaydın yazmis ne bekliyor benden acaba geceleri falan hic yazmiyorum
Soran+1 yılPeki ben yazmayinca ne hissediyordur ablalarina soruyormudur acaba sizdemi böyleydiniz falan diyeki
Soran+1 yılYani sadece gunaydım yaziyorum ilerisi yok o bana bazen kıt türkcesi ile birseyler yaziyo konusma baslatmak icin ama ben devam etmedigim icin pek sonuc vermiyor bide bana yazdiktam sonra whatsaap a falan girmiyor bu kız ya ne zamqn baksam bana mesaj attigı saattem sonra hic girmemis degisik
Soran+1 yılBiliyorda bazen anlam bütünlüğü bozuk cümleler kuruyor n e yapiyorsun diyor işteyim çalışıyorum yazıyorum kolay gelsin yazmıyor tamam yazıryor falan gibi Bide ben whatsaapta sürekli aktifim ben sabah gunaydin yazmistim ondan oda cebap yazi daha ondan beri hic girmemiş whatsaap a
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 365 cevap paylaştı. En baştan neden kabul ettiniz madem?
İstemiyor olmanız normal, ben olsam ben de ülkemi yurdumu bırakıp gitmem Fransa’ya ama bunu en baştan söyler ve kibarca olmayacağını belirtirim..
burada sizin yaptığınız hata düşünmeden, tartmadan acele ile böyle bir adım atmış olmanız.
Nişanlılık dönemi zaten tanışma sürecine dahildir, bu süreçte de geçerli sebepleriniz varsa ayrılabilirsiniz. Her şey insan için. Fakat babasına bakarak kızı hakkında bir değerlendirme yapmak ne kadar doğru olur bilemiyorum.. neticede nişanlınızın size karşı bir yanlışı, bir hatası olmamış.. bu da bir vebal midir? Bilmiyorum.
Size ve vicdanınıza kalmış. Bir ömür bu evlilik, 1 yıl 5 yıl değil.
İyi ölçüp biçin, ona göre karar verin.
Ve ailenize de katılmıyorum. 30 yaşında evlenemezsiniz diye bir kaide yok. Abim 32 yaşında ve evlendi 2 ay kadar önce.
Nasip yani, kısmette ne varsa o.051 Yorumla
Soran+1 yılÇok tesekkur ederim bu uzun yorumunuz için evet acele düşünmeden bir iş yaptık sonucu böyle oldu. Ailem işi oldu bittiye getirdi aslında düşünecek vaktim olmadı o zaman işlerim yoğundu sonuç böyle oldu. Kiz Fransa ya gitti Nisanlanalı 1 ay oldu günaydın mesajindan ileri gidemedik düşün yani içimden gelmiyor ya da kiza ümit vermmek için mi yamıyorum onuda anlamdım. İki gun mesaj yazmadım kız üçüncü gün günayadın mesajı atmış kız ne düşünüyor olabilir sizce. Aslında onun bir suçu yok bem oraya gitmek istemiyorum insanlar neden orayı kurtuluş olarak görüyor anlamadım savaştan mı kaçıyoruz elin ülkesinde neden mülteci gibi yaşayayım ki buna anlam veremiyorum
- +1 yıl
Kızla konuşun, o gelsin. Orta yolu bu şekilde bulabilirsiniz.
Yani sizi anlıyorum ama kız açısından da çok kötü bir durum. Evlenmeyi düşündüğü insan tarafından bu kadar ilgisiz bırakılıyor olmak çok kötüdür diye düşünüyorum.
Kızla konuşun uzun uzun, anlatın kendinizi. Belki de o buraya gelmeye ikna olur ve burada devam edersiniz.
Kendi ailenize de izah edin durumu.
Kimsenin başka bir kimseye bunu yaşatma Hakkı yok diye düşünüyorum ben.
Kız neden böyle bir ilişkiye devam ediyor, neden size adım atıyor ve dönmüyor anlamış değilim ama...
Soran+1 yılKonuşup daha fazla ümit vermek istemiyorun o kiz babasınin sözünden çıkamaz gibime geliyor
Soran+1 yılAilem le konusuyorum canim istemiyor diyorum dugüm tarihi konusalim diyorlar hey yarabbim ya siz evlenin gidin diyorum olur giderim valla diyorlar. Evlenip gidenleri örnek gösteriyorlar bana yok dula kadin aldi gitti yok cocuklu kadin aldi gitti sen bekar kizi istemiyon hastamisin sen diyorlar cahillik yapiyorlar anlayacagin
Soran+1 yılFabrikada çalışıyorum ama onlar buraya gelmez bilmiyorum cok nadir gelenler var
- +1 yıl
Sizi severse neden gelmesin? Seven insan gelir. Ama siz kendinizi sevdirmek için pek bir şey yapmamışsınız.
Namaz kılar mısınız bilmiyorum ama böyle hayırlı mı değil mi diye kılınan bir namaz var. Onu bir kılın, bakalım ne olacak.
Hayırlı ve mübarek olan ne ise o diye dua edin..
benim diyebileceğim başka bir şey maalesef ki yok.
Soran+1 yılSağolun binkac kere istihare namazı kildim buğün birdaha kılacağim insaallah birsey görürüm
Soran+1 yılAmin çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Pardon namazda ne görünüyormuş? Ac biraz konuyu cok ılginç şeyler duyuyorum , kiz niye gelsin fransa gibi ozgurlukler ülkesini bırakıp sus konuşma eleştirme silivri soğuk denilen biyere mi gelsin , güldürdünüz beni hangi kiz gelir birde fabrikada çalışıyormuş, o kiz bir maaşı ile 1 araba 300 kilo et 200 kilo şeker 10 çift adidas nike ayakkabı ve 1000 litre benzin alabiliyor, bunun maaşı ile tavuk eti bile alamaz sence almancı fransız kizlar Turkiye gelir mi
Soran+1 yılSen oradami yqsıyorsun peşin konuşuyorsun böyle siz orayi ne saniyorsun
- +1 yıl
Almanyada yaşıyorum fransada aynı, ordaki bir kızla sen yapamazsın, diyelim kiz cok aşık katlNdi yine problem olacak , içtiği su bile senden farklı düşünce yasayis tarz , sana garip olan şeyler onlara normal gelir , onlar avrupa kültürü ve avrupalı ile büyümüş, ben sana diyim o kiz asla gelmez gelsede geri kacar, sen oraya gidersen dil yoksa çok perişan olursun , kimsen yok arkadas yok kizin eski kiriklari olur ayni mahallede , cicim ayi gectimi kiz takmaz kafasina gore takılır begenmiyorsan turkiye orada der
Soran+1 yılBence frqnsa da yasayanlar turkideye den 30 yil geridir bi kere kültur diye birsey yok sosyal hayat yok Almanya iyi ama
- +1 yıl
Almanya bir tik ilerde avrupa ülkeleri arasında ama şu önemli, ben mesela düsseldorf şehrinin göbeğinde yaşıyorum insanlar kalite şehir kalite , ama bir arkadas weter diye köyde yaşıyor adam bildiğin köylü , yani her avrupadan almanya fransadan gelen modern kültürlü olmuyor köyde yaşayan aynı bizim köylü gibi, kötüleri kucumsedigimden değil, ama çoğu konuda geri kalmış, adam 1960 yılında almanya işçi gitmiş o zamanki Türkiye örf adeti ile çocuğunu köyde büyütmüş gel sen bu çocuktan biseyler bekle , avrupanın göbeğinde cahil kalmışlar, tanistigin kıza sor nerde yaşıyorsun hangi şehir konum at de 😁
Soran+1 yılAynen o konuya parmak basmak istedim bende adam mesala 1980 de gitmis fransaya turkiyedeki köyündeki örf adet ve yöresine göre yetistirmiş aslinda ilçede yasıyorlar fransa da ama bildigin cahil sürüsü ben kasaba da yasiyorum turkiyede onlarin yaninda profesor gibiyim düsün yani o kadar cahil kalmislar kizin babasi birazda sarhosun teki 40 senedir belki fransa dadir ama turkiyede tek 2 +1 evi var baska birsey yok galiba ordaki evide kira sorunlu bi tip anlayacagin bana ayak bagi olacak birisi
- +1 yıl
Almanyada aynı ordaki Türklerin çoğu kumarbaz alkolik veya uyuşturucu bağımlısı, zenginler kokain çeker orta kesim esrar alkol fakir fukara kumarhaneden çıkmaz, onda kumarda vardır ondan mali mülkü yok , düşünsene euro 18 olmuş 50 bin euro su olsa 900 bin tl eder , mesleğin varsa korkma git , avrupada ac kalmazsın issiz kalmazsın, sadece kumara alkole fazla takılma, yapmam deme Turkiyeden çekenlerin çoğu kumarcı, çünkü çevre yok arkadas yok tek arkadaşı kumarhaneler can sıkıntısını gidereceği tek yer , sana tavsiyem meslek yok ise direk tir ehliyeti yap ac ve issiz kalmazsın
Soran+1 yılMeslegim yok insaatta ömrümü çürütmek istemiyorum orada kumarda vardi kesin o adamda diyorlar ki sen kizla evleniyorsun babasini ne yapacaksin ne yapacam ulan ben gelin gidiyorum diyorum öyle diyene illaki gorüsecgiz o herifle adam daha Nisan günü diger dünürunü kotüluyor bize biz yabanciyiz o senin dünürün neden dedikodusunu yapiyon
- +1 yıl
Avrupada inşaatçılar cok iyi kazanıyor ama 4000 euro alan var nett , ağır is parasıda ağır, herkesin evi ayrı ama istesen görüşmezsin, sana şunu diyim dene baktın olmadı geri gelirsin , ne kaybetceksin? Ama gitmez isen keşke gitseydim dersin , eğer memur değilsen bırak işini git , fabrika falan dönünce yine girersin , bana sorarsan git , belki kızda ailesinden cok çekmiştir kurtulmak istiyordur sana arkadas olur destek olur aşarsınız bütün engelleri, hersey kızda bitiyor , çünkü zorluğu çekecek olan o , dilin yok işin yok doktora gidemezsin herseyini 1,2 yil onla yapıcaksın, iste bu zorluğu çekmek istemeyen kizlar bana ne naparsan yap diyor, bence git gör dene
Soran+1 yılYövmiye 90 euroymuş 4000 euro nerede olacak onlar ustadır.1 milyon tl masraf edecegiz borclanacagiz gitti mi gelmem imkansiz o borclar ödenmeden dönüşü yok bu işin
Soran+1 yılValla bilmiyorum bizim burada Fransada yasayan cok onlar diyor 90 euroymuş yövmiye amelelere verilen para belki türk patronlar öyle yapıyordur ucuz yövmiye veriyordur ama ben gitmem gidip de. Ne Kızın babasina nede türk iş verenlere gidip ezilemem kafayi yerim ben orada bide 15 bin euro ev döşeme parasi istiyor bizden adam
- +1 yıl
Parayı cebe indircek , almanyada 2000,_3000 euro ya da ev düzülür, ama uyanıklar en pahalı mutfağı alıyorlar, 20 bin euro ya da var mutfak 1000 euro ya da kalite farkı var ama ilerde çalışıp beraber en iyisini alırız demiyorlar, ve en pahalı mutfağı aldırır kızları çay pişirme bilmez melemen yapma bilmez popon soksun o pahalı mutfağı hergun dışardan yedikten sonra, avrupada beyaz eşya cok ucuz , koltuk takımı 500 _700 euro dolap komode 300_400 ben yeni düzdüm 3000 euro ya a dan z ye , mutfak bütün beyaz eşya dahil fırın buzdolabı ocak bulaşık makina 1400 euro ve kaliteli , 900 euro ya da var , yatak 1 ci sınıf 500 euro , 15 bini alırsan faturayı yolla ben burdan vergiden düşsem de 😁 yusuf yusuf ettir kayinpederi
Soran+1 yılHepsi toplam kac olur
Soran+1 yılO adam yatak odası falan almaz herseyin de en ucuzunu alır 10 bini cebe atar uyanik
- +1 yıl
@Atlas_du siz inanır veya inanmazsınız, herkesin kendi vicdani özgürlüğüdür.
Ayrıca herkesin kendi tercihi, ben de gitmek istemem daha iyi arabaya bineceğim diye, alım gücüm daha iyi olacak diye memleketimi neden bırakayım? İsteyen gitsin, benim maddi sorunum yok.
Ülkemi de bi arabaya satmam.
Bu da benim tercihim, sorgulamak size düşmez.
Avrupa çok mı Özgür? Fransa’da müslüman kadınlar devlet dairelerine bile giremiyor siz neyden bahsediyorsunuz?
Madem öyle, burada gelip milletinin kız kardeşine sarkmayın kaç yaşına gelmişsiniz bulun özgürlükler diyarından bir kız kendinize.
Bana da hadsiz hadsiz yorum yapmayın, kendi görüşünüz altında yorumlarınızı yapın. - +1 yıl
Sana ben bisey demedimki yanlis anlamışsın, avrupada ifade düşünce özgürlüğü var , Turkiyede bu yok onu kastettim, senin tuzun kuru galiba , millet ac ac bir daire olmuş 1 milyon tl araba 500,600 bin kim nasıl biriktiren bu parayı, gec bu vatan millet sakarya ayaklarını, akp yabancılara sattı heryeri nerde vatan millet sakarya diyenler , satma vatani dilemediler
- +1 yıl
E size ne madem? Sizin Avrupa’da tuzunuz kuru değil mi? Madem öyle gelin Türkiye’ye kurtarın vatanı. Ama tabi siz oturum izni ile değil, vatandaşlık alıp kalıyorsunuzdur nasıl oy kullanasınız değil mi?
Alın madem orada çok para kazanıyorsunuz Türkiye’den bir sürü arsa veya şirket. Buraya yatırım yapın? Ama yok.. vatan millet Sakarya değil mi? - +1 yıl
Ne bu gurbetçi düşmanlığı sanki euro yu 18 biz yaptık sanki zamları biz koyduk , bize verdiğiniz tepkiyi hükümete verseniz ülke Şu an güllük gulistanlikti , korktunuz sustunuz veya patlıcanlarla evet evet yazdınız ve simdi atlıyorsunuz, ben Türk vatandaşıyım alman istesem olurdum olmadım bu 1 , ben imkanım oldu halde geldim 18 ay askerlik yaptım çünkü ben Türküm ülkemi seviyorum , istesem 5 bin euro cuk verir askerlik yaptı kağıdı alır alman helga ile catir çatır antalyada tatil yapardım, ve bütün kazandığın euro yu Türkiye getirip bozdurup tl de tuttum dünya zararım var ama vatan sağolsun, ama siz Turkiyedekiler paranız oldumu dolar euro altın alıyorsunuz, bizim bu ülkeye faydamız sizden cok , elin gavur memleketinde çalış kazan Türkiye getir , siz hazırcı ye babam yeeee , ülke bitirdiniz batırdınız gemi battı, tek adam seçen EVET diyenlerin yatacak yeri yok
Soran+1 yılNe hazırcısı bırakın bu tartışmayı çalışmayan somaj alan yokmu Almanya da çalışmayan insan her yerde var bi türkiyede degil
Soran+1 yılÜlkeni seviyorsunda orada ne yapiyorsun peki benim gibi istemiyorum Avrupa da yasamak de birak gel ama euro yu birakmazsin bence vatanini seviyorsan gel vataninin bütün zorluklarına katlan o zaman sen karşı çık bu eşitsizlige o zaman olmaz mı hayır
Soran+1 yılVatanini seven her zorluğa katlanir geç bu işleri
- +1 yıl
Sen niye gidiyorsun fransaya 🤔 kiz çokmu guzel aşık mi oldun dünyada ondan güzeli yokmu , gec bu ayaklari orada dil yok arkadas yok aile yok bütün bunlara rağmen gideceksin ve kendin dedim 1 milyon tl borca gircem , peki niye? Fransızlar ırkçı olur ingilizce konuşmaz bildikleri halde cok denk geldim güzel kardeşim gelmiş almanya bana yol soruyor fransızca almanca konuştum yok , can you speak english dedim yok dedi , fransızca konuştu anlaşamadık finalde ne desin , i can speak english , sen böyle pazıların ülkesine gideceksin , Türkiye nin hali ortada 1 euro 18 tl mazot 23 tl et 100 tl , almanyada mazot 1,80 kuruş et 1 kilo 7 euro hergun 1 kilo et yiyorum ayda 210 euro ediyor , depoyu fulluyom paso geziyom ayda 300 euro ediyo , insanlar Turkiyede bayrama annesinin elini öpme gidemiyor otobüs bileti su benzin bu diye , geçin bu boş vatan millet sakarya ayaklarını
Soran+1 yılBen Fransa ya gitmek falan istemiyorum o kizdan üzmeden nasıl ayrılirım onun cevabıni arıyorum havadan euro yağsa yine gitmem ben oraya yapamam ben orada
- +1 yıl
Yaw he he , kiz seni bıraksa aşkım seviyom ölüyom bitiyom dersin , yokmu memlekette guzel temiz kiz niye fransız kiz , kesin tatile geldi bu kiz sızın köylü gidip istediniz , birde kasabada kalıyormuşsun ingilizce falan da yoktur rezil olcan oralarda , cillop gibi kizlar var Turkiyede onlarla tanışsaydın, yani euro 18 oldu diktiniz gözünüzü gurbetçi kızlara, hergun biri yazıyor almancı kızla evlenmek istiyorum diye birde facebook da paylaşıyor güzel kardeşim , tıp kriter yok almancı olcak 🤣 tam züğürtler ya
Soran+1 yılAlmanya sınında ya Fransa ninda ben ezilmek istemiyorum kimseye boyun eğmem ben o gurbetciler gibi olmam sizin gibi para ve iyi bi araba için kendimi satmam akıllı konuş biraz
Soran+1 yılAlllah kitap diye birsey yok gurvetcilerin çoğünda para içın karısını satar çoğu bak geneli demiyorum kendi üstüne alınma
Soran+1 yılAsimile olacaksiniz sen olmasan torunun gavur olacak o olmazsa onun cocugu gavur olacak
- +1 yıl
Kardeşim ben nerde mutlu olursam orada yaşamak isterim özgürce kafama göre , hersey para değil, başka değerler var , insanı insan gibi davranılan, yok bu tanıdık torpil yok bu şunun yiyeni torpil , ülkenin çivisi çıkmış, üniversite okuyan boş gezer inşaata çalışır nerde kıro cahil var masa başı is bulmuş, trafikte millet canlı bomba yanlışlığı birine bak sopa tabanca ile geliyorlar , ülkenin heryeri arap dolmuş Turkce konuşan insan yok , siz neyin kafasını yaşıyorsunuz, Türkiye eski Türkiyemi siz masallara inanan me lerden siniz galiba, dış güçler doları çıkardı dış mihraklarin oyunu 🤣ucuyoz kaciyoz avrupa bizi kıskanıo neyini kıskanıyor 1 euro su 18 tl olmuş, siz markete çıkamıyorsunuz avrupalı dünyayı geziyor , ben senede 3 defa denize sıfır otelde tatil yapıyorum sen kaç defa tatil yapiyorsun , en son model mercedes araba biniyorum i pone 13 pro max var yakında 14 pro max alcam senin araban ne renault clio mu 🤣 almanyada renault clio 300 euro bir masa ile 10 tane clio alırım ben 1 maaş ile i pone 14 pro max ve 1 araba alır kalan para ile Turkiyede tatil yaparım, sen 1 maaş ile ne yapabilirsin mesela? Araba tekeri mi alırsın? Farkı anlayın be kardeşim geçin bu yalancıların peşinden gitmeyi ucuyoz kaciyoz doğru onlar ucuyo kaçıyo ya siz
Soran+1 yılUçan kaçan yok paranizda sizin olsun pulunuzda ben Avrupa da para yok demedim ki ben para pul istemiyorum. Türkiye araplar doldu diyorsun e sizde oraya doldunuz e ozaman sizde oranın Suriyelisisiniz
- +1 yıl
Arada dağlar kadar fark var biz orada doğduk işçi ailesi çocuğu, onlar mülteci kacak gocek , biz çalısıyız vergi verip adam gibi avrupalı gibi dilini konuşup yaşıyoruz, onlar kacak çalışır dil bilmez hırsızı tecavuzcusu katili hepsi geldi , avrupadaki Türklerle onları kıyaslaman bile ne kadar cahil oldunu göstergesi, sen hic gitme avrupaya, orası sana senin gibi yobazlara gericilere bi tik fazla, Atatürk cü olmayan gericiler için değil
Soran+1 yılYa bi git onlarda calışıyor burada onlarin cocuklarida burad dogdu aynı senin gibi mülteci nereden bileceğiz senin senin annen babanda belki iltica etti oraya kaçak gitti
- +1 yıl
Soruyu soran arkadaş, bu şahıs sizin kız kardeşinize gözünü diken kişi. Sapık ruhlu biri. 37 yaşına gelmiş, hala burada bu işlerle uğraşıyor.
Madem Avrupa süper kal, madem türkiye çirkin gelme. Bu kadar basit. Biz vatanımızı memleketimizi her hali ile sever, Yaşar ve arkasında dururuz. Her şey güllük gülistanlık iken herkes gelir kalır ve sever. Madem sen çok milliyetçisin, gel yurdunu sen kurtar o zaman maval okuma burada.
Orada adam yerine koyan olmamış seni, burada bize caz yapıyorsun.
Yallah Almanya’ya hadi, yazma bize daha fazla sileceğim yorumlarını da seni engelleyip daha yazamazsın yoksa.
Soran+1 yılAynen @_betz_ bu hanzolar üç beş kuruş bulunca babasını bile satar cevap vermeye değmez aşşağılık psikolojosi var bunlarda
- +1 yıl
Atatürk u seviyor musun cok bilmiş bayan , onun gibi lider gelsin anında dönerim, yok daha gelmez bu liderlere güvenip gelirsem ne don kalır ne atlet soyup soğana çevirirler bizi yarın euro 25 olur hadi olmaz de , diyemessin berat bile neymiş dolar 7_8_9 olacakmis cok beklersiniz demişti, dolar 18 oldu beratın dediğinin 2 kati 😁😁😁
Soran+1 yılBunlar laftan anlamaz hanfendi cevap veremeyince Ataturk diyor örümcek beyinli mülteci seni Suriyelilerden farkı ne bunun ben anlamadım
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılO hayatı sen yaşayacaksın ailen değil, yapamam diyorsanız önce güzelce nişanlı olduğunuz kişiye durumu anlatın sonrada ailelerinize söylersiniz. Tek nişan atan çift siz değilsiniz. Böyle önemli bir konuda ileriye adım atıp evlendikten sonra boşanmak karşınızdaki kişiyi daha çok üzer.. Her konuda birey olarak kendi kararlarınızı kendiniz verin, ailenizi bi adım geride bırakmayı öğrenmelisiniz artık yoksa bu durum başka konularda da böyle devam eder sizde uğraşıp durursunuz.
01 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle diyorum her nisanlı evlenmek zorundamı üstelik benimki görücü usulü oldu yani kızı hiç tanımıyorum gelde anlat bunu insanlara
+1 yılNişanlanınca elbette evlenmen gerekmiyor ama aklın neredeydi diye ailen sana soruyor. Yani bu durumda tabi ki zaten kesin ayrılman lazım zorla evlenmemen gerekiyor. Ama şöyle bir şey var neden adam akıllı birbirinizi tanımadan nişan yaptınız dostum önemli olan bu yani tekrar düşün taşın bence dostum duygu ve düşüncelerinden eminsen zaten evlenme yani. O zaman işte asıl hatayı zorla evlenirsen yapmış olursun hem kızı üzmüş olursun.
01 Yorumla
Soran+1 yılOldu bittiye getirdiler benden çok onlar istiyor zaten nasıl oldu anlamdım bide kayın babam olacak sahıs sorunlu birisi olunca kafam karisıp duruyor bu adam burada boyle ise orada nasil olur diye düşunmüyor degilim
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence resmi imzaları daha henüz atmamışken ve yol yakınken ayrılmalısınız yani nişanı atmanız herkes için en hayırlısı olacaktır inanın bana. Sonradan çok pişman olursunuz kesinlikle. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
12 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim
- +1 yıl
Rica ederim.
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılÖnemli olan senin kararın pişman olacağın bir evlilik yapmaktansa geri dön
01 Yorumla
Soran+1 yılOnu söylemek de zorlaniyorum kızı düşünüyorum üzülecek
Şimdi diyorsun ki kızı üzmek istemiyorum evlendikten sonra daha çok üzülür çünkü istemediğin olan bir şeye giriyorsun
Ayrıca ilk başta görücü usulü görüştükten sonra sen o an ne cevap verdin ki kendi kendine? O zaman isteyip sonradan mı vazgeçtin?
Ayrıca erkek isen kadın Türkiye’yi gelmesi gerekmiyor mu sen niye oraya gideriyorsun ki?
Erkek nerdeyse kadın da oraya gider02 Yorumla
Soran+1 yılGenelde oraya gitmek için evlenilir gurbetci kizlarala sadece isteme oldu kizla konusamadik bile babasi dikdatör gibi birsey o zaman şüpelendim ama o heycanla aileminde oldu bittiye getirmesi sonucu olan oldu
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 39 yaşımda nişan bozdum ve hiç pişman olmadım. Kim ne derse desin gönlüne sinmeyen bir şeyi yapma. Kızı karşıma al ve konuş. Fransa'ya gelmek istemediğini söyle. Kabul ederse amenna, kabul etmezse helallik iste ve nişanı bozacağını söyle, bunu da kabul etmezse son karar yine sana ait.
07 Yorumla
Soran+1 yılBende pişman olmayağım ama bu hatayı nasil yaptım onu bilmiyorum yazık elin kızına ümit verdim Allah affetsin beni
Cevap sahibi+1 yılSenin durumun farklıymış.
Benimki vukuatlar silsilesi gibi. Nikaha bir ay kala kız tarafına hareketi çekip yüzüğü attım.
Cevap sahibi+1 yılBu nikah olmayacak. Seninle nikah masasına oturmayacağım dediğim an üzerimden yüzlerce kilo kalktı.
Soran+1 yılInanmassin ama yüzüğü bir gün taktım gerisi yok benim kizla sorunum yokki gitmek canımı sıkıyor
Cevap sahibi+1 yılKafan net olsun. Ne karar verirsen onu yap ve verdiğin kararı sorgulama.
Soran+1 yılHayırlısı olsun bakalım sağolun
Cevap sahibi+1 yılNet ol, hiç kimse senin hayatını yaşamayacak.
Fransada yapamazsin sen. Ordaki yasayan turkler 40 sene geride yasiyorlar. Marketler uzak mesafede en az 50 km yol gitmen gerekecek. Turkiyedeki sosyal hayati unut bence. Ayrica geldin diyelim ne is yapicaksin? Hakkinda hayirlisi dostum iyi dusun
014 Yorumla
Soran+1 yılSen Fransa damisin biliyorum bende 1980 de yasıyorlar resmen bir tek arabaları yeni insaat ta calışacagiz baska yapacak iş yok ki
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum benimde akrabalarım var belcikada fransada hollanda da iyi bi arabaya binecegim diye hayatımi yakmak istemiyorum
Soran+1 yılAynen iç güveysi oluyoruz resmen bildiğin resmen sanko o degilde ben gelin gidiyorum problem o yalniz bizim burdaki erkekler icin dul cocuklu kör topal fark etmiyor evlenip gidiyorlar istemiyorum dedigim zaman ailem onları örnek gösteriyor. Git ev alirsin buradan diyor ev alirizda oturamadigim evi ben alsam ne olacak almasam ne olacak
Soran+1 yılBirsey yapamadim daha
Soran+1 yılAilem sıkıştırıyor hayir diyorsan hayır de evet diyorsan evet de diyorlar
Soran+1 yılValla kizla konuşmaya çalışıyorum belki ısınırım diye bilmiyorum nasıl olur
Soran+1 yılSen belçikanin hamgi sehrinde yasiyorsun
Soran+1 yılEmirdağlimisn yoksa
Soran+1 yılCanim gitmek istemiyor eger kizı seversem gidermiyim sence
Nişanlılık bilakis evliliğe hazır mısın o kişiyle bunu ölç tart diye var. İçine sinmiyorsa bırak. Çünkü evlendiğinde de mutsuz olacaksan mutsuz edersin. Bu sefer kıza daha yazık
012 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle her nisanlanan evlenecek diye birsey mi var üstelik benimki görücü usulü olan birsey yani asıl yeni tanisiyoruz ama bem günaydın mesajindan ileri gidemedim ki daha durumun vahametini düşün yani nisanlanalı 1 ay oldu hic mesaj bile yazmiyorum canim hiç istemiyor olmuyor 1 aydir nisanliyiz mesaj bile yazmiyorum bu kiz ne düsünuyordur anlamiyormudur durumu
- +1 yıl
Mesaj yazmamandan bunu anlamasını bekleme. Senin mesaj yazmadı sevmeyen biri olduğunu düşünmesi çok daha olası.
Sen muhakkak kızla konuş biyle bı fikrin olduğunu bilsin gerekirse ikinizin kararı olarak nişanı bozun. Bu kıza da halel getirecek bı şey değil esasen ama yine de milletin ağzına laf vermemek için kız oğlanı beğenmemiş istememiş denilebilir rızan olursa. Daha düşünceli bı hareket olur.
Kendisine bunları anlat. İstemedigin evilikte ikiniz de mutsuz olursunuz yazık olur
Soran+1 yılAynen mesaj yazmayı seven biri olmadığımı sanabilir kiz zaten pek sosyal medya kullanmayan birisi. Aslında benimde aklima geldi babasina ben o cocugu istemiyorum anlasımıyoruz diyebilirsin demek ama bilmyorum neder. Ya millet can atiyor oraya gitmek için ben neden istemiyorum bilmiyorum
Soran+1 yıl1 milyon tl masraf edecez 1 milyon borc olacaj demedim 20 bin euro boç olacak sadece güzel oku orada yazanı
Soran+1 yılSen türkiyedeki insanlari hepten yoksul saniyon galiba ulan biz sizin araba aldığınız fiyata telefon alıyoz be ne konuşuyorsun
- +1 yıl
Sen telefona 45 bin tl verip hava atıyorsan kör kütük cahilsin, ben 1 maaş ile hem araba hem i pohone 14 pro max alıp birde tatil yapıyorum Turkiyede , sen bırak telefonu arabayı git bakalım max royal belek otelde tatil yap 1 hafta 🤣 bu otelde turizm bakanını oteli indirimde yapar sen oklardansın ya 😁😁 surunuyonuz ac öluyonuz yinede hava peşindesiniz açıyom halinize
Soran+1 yılTatili Almanya da yapsana burada neden yapıyorsun sivri zeka
- +1 yıl
Almanyada deniz soğuk, ve pahalı Türkiye ucuz , alman emekliler bu kiş Turkiyede yaşamaya karar vermişler, 4 ay otelde hersey dahil konaklama uçak fiyatı dahil 2000 euro muş, almanyada doğal gaz elektirik yeme içme 7000 euro muş kış i turkiyede ucuza geçirip kalan parayla küba dominik gezecekler , işte bu paranın ne kadar degersizlestiginin örneği acı ama gerçek
- +1 yıl
Antalyadan 3 gün önce geldim rus dolmuş, hepsi villa arıyor kiralik 1 senelik benim villa var 10 bin dolar dedim no problem dedi rus , adam dolarla gelmiş ucuz diye herkes turkiye doldu , ihracat rekoru kırdık diye övünüyorlar niye kırdın elin almanı 1 euro ya aldığı domatesi şimdi 50 cent de alıyor tabi ucuz diye sana hücum eder
Soran+1 yılHani Almanya çok ucuzdu allahın Suriyelisi seni
+1 yılniye bir daha evlenemezmişsin senin paranı onlar mı kazanıp tercih haklarını elinden alıyolar kızı sevmiyosan ve ısınamadıysan o evlilik mutlu gitmez
014 Yorumla
Soran+1 yılKiz zaten görücü usulü olduda bi kere bile konuşamadık yüz yüze bizimkiler değişik burada birsey yapamazsın oraya gider ev alirsin bi kac yilda buradan diyorlar ben burada ev alsam ne olacak içinde oturamadıktan sonra
- +1 yıl
aynen ev arana almak için yurt dısına evlenmek zorunda hissetme cunku mutluluk bunlarda değil
Soran+1 yılAynen bi ev bi araba icin kendimi neden yakayim demi ya bide git kurtul diyenler var neden kurtuluyoruz onu bi anlasam icim yanmayacak sanki para orada havadan yağıyor
- +1 yıl
doğru kişiyle yurt dışı da olur ama doğru kişi o değil
Soran+1 yılOraya alişmak en az bi 5 sene sürer bide oraya gelin gidip onlarım emirleri altına girmek istemiyorum hele o tipte bir kayın babanin
- +1 yıl
kısıtlanmayı sevmiyosan kesinlikle evlenme ailesini de sevmiyosan o kızın asla
Soran+1 yılBabasi sıkıntılı birisi içmiş gezmiş ayyaşın teki o belki 40 senedir avrupa da bi tek 2+1eski evi var türkiye de adamin kendine yararı yokki bana olsun resmen bana yük bide orada yasayan tanidiklarım adamı hep kötü söylüyor bilmiyorum ama kiza kötü diyen yok
- +1 yıl
kızı seviyomusun
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılSevsem bile o gurbet zor gelir bana
- +1 yıl
o zaman bu işi iptal ettirmeye bak sesin çıkmazsa mutsuz olacaksın hayır diyebilmeyi öğren
Soran+1 yılHic canim istemiyor içimden bi ses yapma sakın diyo mutsuz olacaksın diyo
- +1 yıl
içinden gelen sesi dinlemeyi bırakma, doğru söylüyor
Soran+1 yılSagol hayirlisi olsun
Eğer içinden geçmiyorsa asıl o kıza evlenince yazık olur eğer şimdi vazgeçersen oda kendine bir yol çizer sende bir yol cizersin 30 yaş erkek için gayet normal bir yaş sakın bir daha evlenemem korkusuyla hayatlarınizi mahvetmeyin yoksa 1 gün değil her gün ağlarsınız... İyi akşamlar
09 Yorumla
Soran+1 yılAynen ailem yaşın da geciyor nişan atma diyor bunu diyen kiz kardesim öğretmen bide hani düşünnyani
- +1 yıl
Sen kulak asma gerçekten asıl evlenirsen cok daha kötü olur sevemiyorsan hayatlarımızı yakma.. elbet seveceğin birisi çıkar karşına 30 yaş çok bir yas değil ama bizim anne babalarımız 16 yaşlarında evlenip 30 yaşında 10 12 yaşlarında çocuklara sahip oldukları için böyle söylüyorlar ama devir değişti hala böyle şeylerin olması üzücü..
Soran+1 yılAyen bende öyle dusüniyorum
Soran+1 yılBekar he nolacak
Soran+1 yılY@r@k kurek konuşma ulan
+1 yılMerhaba
Nişanı bozabilirsin
Bir daha evlenemezsin diye bir dert yok
İstemiyorsan umut verip nişanlanmasaydın ve istemiyorsan vazgeç boş yere vakit kaybetme kızıda üzme
01 Yorumla
Soran+1 yılOldu bityiye getirdiler düsünme firsati vermediler ki bi kere oldu iste
+1 yılEnteresan cidden millet Türkiye'den kaçmak için gurbetçi arıyor sen ise iç savaşa doğru sürüklenen ülkede kalmak istiyorsun
13 Yorumla
Soran+1 yılSizin yasindakilerin öyle düşünmesi normal farkli kusakdaniz cünkü sen daha ufaksın büyüyünce o işin öyle olmadıgıni anlayacaksin
- +1 yıl
Bizim kuşak saf değil sizin gibi sözde milliyetçilik yapmıyoruz milliyetçi olsaydınız zaten ülkedeki mülteci ya da ekonomik krizini ayaklanıp çözerdiniz bence
Soran+1 yılAyni kardeşim gibisin laf cok çalişma hiç yok sigara alkol bol konusun durun öyle avrupayi birsey saniyorsunuz aklinizi basiniza alin vataninizi üç beş euro icin satmayın not malum partili degilim
Kiza acik acik soyle, oldu bulduya getir. Sizinkilere soyledin izin vermediler. Nisan bozulunca mecburi kabul edecekler. Hem kizi uzmeyeyim hem evlenmeyeyim diyorsan, olmaz.
00 Yorumla
+1 yılAsla evlenme. Şu an böyle hissediyorsan ileride daha kötü olacak emin ol. Kıza da yazık olur sana da.
01 Yorumla
Soran+1 yılşu an bile kafayi yemek üzereyim bi de oraya gidersem ne olur bilmiyorum resmen ben gelin gidiyorum babası sorunlu diyorum sen babasiylami eveleniyorsun diyorlar babasi ile evlenmiyorum ama oraya ben gelin gidiyorum haberleri yok galiba o adamla muahatap olacak benim orada
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSen kafayı yemişsin 😂😂 vatandaşlık alana kadar beklesene sonra boşanırsın nolucak yaaa
07 Yorumla
Soran+1 yılOlur mu öyle şey ya kıza yazık değil mi ayrica vatsndaslik alamazsin sadece oturum alırsın oda 1 sene 5 sene
- +1 yıl
Kızı mi begenemedin neden böyle düşünüyorsun
Soran+1 yılYo ondan degil gitmek istemiyorun
- +1 yıl
burada ortamın falan mı var ya başka birisi mi var hayatında
Soran+1 yılOrtamim falan yok elin ülkesine gidip ikinvi sınıf insan olamak istemiyorum parasi pulu onların olsun canim sıkılıyor. Aslinda bi kiz vardı red etmisti beni 5ay önce benim nisanlandigimi duyunca biraz ısrar etseydi evet diyecektim demiş oda kafami kariştirdi
- +1 yıl
Şimdi desen ne fark edecek ki ayrıca şunu da soylememe izin ver biz asıl kendi ülkemizde ikinci sınıf insan muamelesi görüyoruz
Soran+1 yılYa tamam öylede orasi da pek farkli degil orasida hic kolay degil bildigin robot olmuslar o kadar parada yok orada burada degerli oradaki hallerini bi gorsej gitmek istemez kimse buraya gelip hava atiyorlar bi bok yok icinde
+1 yıl30 yasinda nişan atınca niye bir daha evlenemiyorsun onu anlayamadim
01 Yorumla
Soran+1 yılBende anlamiyorum nasıl oluyorsa o iş hayret birseyler valla
Aşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı. Burdaki işiniz ve kariyeriniz iyiyse gitmezsiniz zaten ama is yoksa bi denenir.
06 Yorumla
Soran+1 yılDeneme yanılma ile olmaz bunun geri dönüşý yok
Soran+1 yılKari guzel diye atese at kendini mi diyon
Soran+1 yılYok kardesim hayatimda oy atmadim o partiye isi siyasete getirmeyelim vatanini sevmek o partili olmak mi oluyo yapmayin insaattan baska is yok orada
+1 yılBaştan kabul etmeseydin yapamıyorsun kıza söyleyebilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılOldu bittiye getirdiler birsey yapamadim ki
- +1 yıl
Hm
- +1 yıl
Açıkça söylesen
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNeye göre yapamayacağının kararını verdin? Fransızca öğrenemem diye mi korkuyon?
04 Yorumla
Soran+1 yılYo canim istemiyor orasida pek matah bir yer değil yani inşaatta çalişacagız yabanci yer yol bilmiyoz iz bilmiyoz anlayacagin
- +1 yıl
Alışırsın zamanla hem beynini güvenli yerden çıkarmış olursun. Ufkun genişler dil öğrenirsin farklı ülke görürsün. Acı çekersin başlarda ama acısız hiçbir şey olmuyor zaten.
Soran+1 yılAnladim ne bileyim hem öyle kızın babası sıkıntılı bir tip gelin gidyormuşum gibi hissediyorum aldik başımıza belayı
- +1 yıl
Bir şey olmaz. Geleceği göremiyoruz yaşamadan bilemeyiz
+1 yılnişanı atarsan evlenemezsin lafı çok yanlış. nişanlanmak için pek bir düşünme fırsatım olmadı sözü de çok yanlış. nişanşanmaya sen karar vermişsin. sürdürme konusunu iyi düşün kararını ver. gerekirse nişanlın ve ailesiyle de istişare et.
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok cahil insanlar onlar onlarla konuşülamaz anlamaz onlar laftan nisanlanmaya bem karar vermedim ailem oldu bittiye getirdi resmen galyana geldim
- +1 yıl
soru soran sensin. ben senin dinlemende fayda gördüğüm şeyleri söyledim. istersen dikkate alırsın.
+1 yılSenin hayatın senin kararın sonra pişman olma istesen kendi bildiğini yap
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen gaymışım de erkeklerden hoşlanıyorum de kız kaçar dostum seni bu şekilde suçlamaz belki bunu sana yapamam de shsjsjgrkevebje
05 Yorumla
Soran+1 yılOndan sonra herkese söylesin rezil olayim
Cevap sahibi+1 yılJwjwjwjwhowjwjwjwbs şey yap depresyondayım havası ver evlilikten korkuyorum gitmek istemiyorum diye belli et o zaman belki Türkiye de kalırsin sen bence oturt karşına konuş
Soran+1 yılKarsima nasil oturtayim 3 bin km uzakta kız daha günaydın mesajindan ileri gidemedik ki
Cevap sahibi+1 yılSen sıçtın kardeş shhshshsjsjshshhshsjs
Soran+1 yılIleri gitmek istemiyorum yoksa neler yaparim neler canim istemiyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılOzaman ayril zorla güzellik olmaz türkiyeden birini bul 30 yasinda niye bulamazmissin
02 Yorumla
Soran+1 yılNe bileyim cahil insanlarla muhatap olmak öyle birsey iste laf da anlamıyorlar nişanı evlilik saniyorlar bunlar
Cevap sahibi+1 yılBenim anlamadığım normalde kızlar böyle yapınca böyle derler erkekte ne alakaa
Ya yanlış anlama da birincisi cok sanslisin.
İkincisi onemli olan senin ne istedigin burada cevap aramak yerine otur uzun uzun dusun 1 veya 2 kere dusun demiyorum bir karara net varana kadar her turlu detayi dusunup olacagina var00 YorumlaEğer Fransa'ya gitmek istemiyorsun neden nişanlandın ki onunla Türkiye de yaşayan bir kızla nişanlansaydın daha doğru olmaz mıydı senin için
04 Yorumla
Soran+1 yılBi cahillik oldu iste ailem oldu bitirdiye getirdi hata oldu şimdi ugraş dur
Soran+1 yılO daha zor olur diye düşünüyorum evlenip ayrilmak daha zor bubison geri dönüsü yok bide borclanip gidecegiz oraya sonucu kotü olur
Aşk İlişkileri konusunda 12,4b cevap paylaştı. Asıl mevzu şu. Kızı seviyor musun?
01 Yorumla
Soran+1 yılHayir görücü usulü oldu konusmadik bile oldu bittiyr getirdiler resmen
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılgit kurtar kendini aga ülkenin hali ortada.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılReis bu soruyu her gün soracak misin
03 Yorumla
Soran+1 yılBi karara varana kadar evet
Cevap sahibi+1 yılYara yedik desene
Soran+1 yılYemediniz yan bastınız yara ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşka sevdiğin biri vardır
02 Yorumla
Soran+1 yılVardı ama kız beni red ett8 nisanlandigimi duyunca keske biraz ısrar etseydi evet diyecektim demiş oda kafami karistirdi ama ben oraya gidip mültevi gibi olamaam
Cevap sahibi+1 yılnişanı at
Gizli Üye(25-29)+1 yılGit hayatını kurtar
Bu ülkede yaşanmaz00 Yorumla
+1 yılKızı mı beğenmedin acaba
03 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum canim istemiyor galiba vatanimi terk etmek istemiyorum
- +1 yıl
Siyasi görüşün ne bilmiyorum ama vatanımızı zaten terk ettik kendi memleketimizde yabancıyız takılma bu kadar
Soran+1 yılMilliyetciyim diyelim kardesim kisaca oraya gidip ben onlara uyamam onlar gibi olamam öyle bir yapim var arti oranin durumu pek farkli degil insaatta çalisacağiz 2 bin euro a kazanacaz sonuç birsey yok bide vatan özlemimi varya adamı bitiirir
Kız anlasabilecegin biri mmiu
03 Yorumla
Soran+1 yılKizi hiç tanımiyorum bile ama kiz iyi gibi ama ben oraya gitmek istemiyorum babası sıķıntılı bir tip
- +1 yıl
Kızın günahına gurme ozaman derım
Soran+1 yılKendimi suçlu hissediyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrılın
00 Yorumla
Devamını Gör(16)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Gurbetçi bir kız ile görücü usulü nişanlandım pişman oldum. Ne yapacağım şimdi ben?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer