Fransa da yaşayan gurbetçi bir kız ile görücü usulü nişanlandım ama şimdi pişman oldum ne yapacağım şimdi ben?

Fransa da yaşayan gurbetçi bir kız ile görücü usulü nişanlandım pek düşünme fırsatım olmadı düğün seneye yazın olacak evlenince Fransa da yaşayacağız diye konuşuldu şimdi içimden bir ses yapma gitme sen orada yapamazsın diyor kızıda üzmek istemiyorum onun bir suçu yok kafam çok karışık ailem madem nişanı atarcaktın neden nişanlandın kızın ne suçu vardı diyor 30 yaşındasın nisanı atarsan bir daha evlenemezsin diye baskı yapıyor nişanlandık diye illa evlenmemiz mi lazım düşünmeden bir iş yaptık sonucları böyle oldu ne yapacağım şimdi ben
Fransa da yaşayan gurbetçi bir kız ile görücü usulü nişanlandım ama şimdi pişman oldum ne yapacağım şimdi ben?
Cevapla