Erkekler neden ya kısa ya fakir çıkıyor, ağlasam yeri mi?

Gerçek hayatta devlet üniversitesindeyim istediğim gibi havalı bakımlı bi çocuk burada beni görmesi zor burada bulunmuyor. Mecbur instaya fırsat verdik, ya adam bi çıktı kel. Babaları gariban. Ben şerefli güçlü erkek isterim buna kimse karışamaz Allah helal kılmış. Ama ya kısa ya fakir ya da ben 22yim 22+ çıkıyolar

Güncellemeler
+1 yıl
Ya anlatamıyorum kocaman kızım ona rağmen ağlatacak bu his beni
Güncellemeler
+1 yıl
Açık olmak haram. Zengin olmak helal. Cahil olup da Allah’ın helal kıldığı şeylere dil uzatma hadsizliğinde bulunmadan önce kendi haramlarınıza bakın.
Erkekler neden ya kısa ya fakir çıkıyor, ağlasam yeri mi?
Cevapla