Eşine yemek yapmanın hizmetçilikle alakası nedir?

Bazen sorular görüyorum ben ev hanımıyım eşim yemek istiyor ben onun hizmetçisi miyim gibi yazılar. Şaşırıyorum yani severek evlendiysen tabii ki yapacaksın kadının evinin düzenli tertipli olması sağlığı el veriyorsa yemeğini yapması eşini iyi karşılaması neden kötü algılanıyor. Bunu yazınca da eskidendi o evin reisi erkek algısı diuor. Kusura bakmayın ama ev hanimi olmayi seciyorsan vaktin olur illa. Kaldı ki ailenin reisi erkektir lafından kastim esine cocuguna kotu davranaj degil asla arkalarinda duran iyi davranan için gecerli yoksa ne eş ne insan olur ailesine ihanet edenden
Eşine yemek yapmanın hizmetçilikle alakası nedir?
Cevapla