Selamlar.. Yürüme konusunda master mısınız yoksa daha utangaç mı? 😅 Tamam cesaret gerek ama fazlası da zarar shs 🤭 Keyifli günler..🤘🏻🥂
https://m.youtube.com/watch?v=-Bh44j-nhZU
#smell
https://m.youtube.com/watch?v=-Bh44j-nhZU
#smell


Utangaç değilim de, Artık yaştan dolayı kimseyi rahatsız dahi etmiyorum. Bu saatten sonra kimseyi üzmeden bir ömür sürüp gideriz bu dünyadan diye düşünüyorum. Yani yaştan dolayı ne moralim bozulsun neden başkasının moralini bozayım. Şükredip devam ediyoruz işte :)
Gayet rahatım ama bunun sebebi benim kişiliğim değil çünkü artık aşık olduğum için değil yapıyorsam canım sıkıldığı için yapıyorum canım sıkıldığı zaman bırakacağımı bildiğim için çok takmıyorum yani 2 dakika yürüyorum sıkılıyorum bırakıyorum çünkü bir kere aşık oldum ondan öncekileri ya da sonrakileri saymıyorum
Utangaç bir yapım yok genelde rahat olurum fakat hoslandığım kişiye kolay kolay açılmam, emin olma sürecim biraz uzun sürüyor. Uzun vadeli evliliğe giden ilişkiden yana olduğum için, adım atma konusunda aceleci davranmiyorum
Yürüme nedir bilmiyorum. Nasıl yürünür, ne söylenir bilmiyorum. Daha önce hiç birisine yürümedim. Hem bu konularda çok bunalıyorum. Utanıyor da olabilirim.
😅 Yani iletişime nasıl geçiyorsunuz karşı tarafla peki?
Merhaba yazıyorum bazen. Fakat hiç kimse bir şey demiyor. Ben de bir daha mesaj atmıyorum. Üstüne üstlük utanıyorum. Keşke yazmasaydım diyorum.
Zaten sosyal yaşantım yok. Bu yüzden genelde sosyal medyada tek merhabalık mesajla tanışmaya çalışıyorum ama pek dönüş olmuyor. 😅🤷🏻♂️
Fazla asosyal olmak da zarar verir kişiye bilginiz olsun 😊 Yani dozunda iletişim de gerekir..
Biliyorum teşekkürler.
Cevap
77Cevap
Utangaç olsam da elimden kaçırmamak adına adım atarım
Emekliyorum o kadar utangacım😬😬😂
Sürünüyorum şarkısı çaldı fonda 😂😂
en sevdiğim. bende öyleyim
Sadece sevdiğim kadına yürüyorum
Rahatım ama kimseye yürümek gibi amacım yok
Selam gadası 🙃
Yürümek istersem bende ne utangaçlık kalır. Ne başka bir şey kalır.
Hoşlandıysam belli ederim önce. Sonra söylerim. Kasmaya gerek yok. 3 günlük dünya.
Açıkça yürürüm utanmam
Ayrıca fileler yakışmış
Teşekkür ederim.. 🥂☺️
ben çok rahatım. utanmam için ona çok aşık olmam lazım, ancak o zaman söylemeye çekinebilirim. ama sıradan, beğendiğim biriyse çok rahat yürürüm.
Ben normal düz yolda bile yürüyemiyorum sen kalkmış karşı cinse yürür müsün daha henüz emeklemeye çalışıyorum
Sinyal görürsem gider tanışırm neden utanayım ki ayrıca sinyal yoksa ve beğendiysem yine gidip tanışırım
Utangaç değilim medeni bir insanım saygı ile yaklasirim ama önce o tanışma frekansini yakalamam gerek.
Yok direk hiç kıvırma dan sadece ilk buluşma isteği teklif konusunda gidiş yonum hatalı heralde yoksa sohbetim iyidir.
Rahatimdır ama genelde karşı tarafla orantılı ilerletirim ki sonuç benim istediğim gibi olsun
Rahatım , genel olarak her konuda rahatım rahat konuşurum
Utangaç değilim ama yürümem, olacaksa oluyor zaten.
Uyangac diyelim. 4 sevgilim oldu ve 4 ünde de hep onlar bana teklif etti ya da adım attı.
Utangacım ama yine de olumlu/olumsuz bir cevap alabilmek için konuşuyorum. 👌
İlgiyi kadınlar zaten çok seviyor sevmiyorum diyen hikaye anlatıyor istersem yürürüm.
Rahat olunca sapık diyorlar
Kime ne kızlar hatun gibi bebeklerim okşanır
Utangaç veya çekingen değilim, sadece buna değecek kız yok.
Yürüme demeyelim ama bir keresinde hoşlandığım kişiye açılmıştım. Çok garip bir his oluyor.
12 yıldır yalnızım ve yürüme organlarım çalışmıyor.
Hoşlandığım gadına karşı yürüyemiyorum da gerisi sıkıntı değil hallederi dmdmmdmdd
Yüz yüze açılınca zor oluyor biraz az buz sohbetin varsa belli ediyor zaten o
Utangaç yürüye bilsek yanlız olmazdık diye düşnüyorum şahsen ben
Umm ben ilk temas konusunda biraz utanmadım selam, merhaba kısmı zor. Sohbet bir kere açıldığında çok rahatım kendimi de iyi ifade edebiliyorum da işte ilk temas biraz sıkıntılı.
İlgi işareti görmeden adım atmıyorum. Eskiden bodoslama dalardım.
Ben bugün çalıştığı markete gittim senden hoşlanıyorum dedim kıza bana dedi ki kız benim bir tane kızım var aramızda 3 yaş var ama arkadaş kalalım dedi bana bende birdaha kimseye açılmamayı düşünüyorum
Yürüme konusunda biraz utangaçlık var bende.
Utangacım bu yaşıma kadar hiçbir kızla tanışamadım buluşamadım bile
çekingenlik var rahatsız etmek istememe kaygısından kaynaklı
Bilmiyorum. Hiç yürümedim kimseye
Onlar bana gelsin diyosun 😄👍
Bu yaştan sonra geleninde gelmeyeninde...
🤣🤣 ahsh
Yürüyemem ben utanırım :D ben yaa
Utangaç olmamı gerektirecek bir tarzım yok. Yürümek için dolambaçlı yollar kullanırım :)
Bazen hiç affetmiyorum bazen de çok utangaç kalabiliyorum. Bu durumun sebebini bilen varsa bana da açıklasın
Utangaç değilim ama yürümem, üşeniyorum. 🙁😂
ahsh bence de o yürüsün boş ver :D :D
Yürümesin kimse yaa, lazım değil 😅
ahsa tek tabanca olmak daha cazip geliyor dimi :D
biri yok yanımıza yakışacak, o yüzden iyi böyle😅
Ooo iddialı aynen yana ve kalbe yakışmalı insan, inşallah olur ne diyelim 🙏 :D
İnşallah🌸
Gram çekinmem yoktur 😏 Beğendiğim biri varsa yürürüm
oooo rahat olmalıyım. hatta tutup yuzume bile oturturum
Yürümem utangaçlık değil onun yürümesi lazım 😉
Bwn hayatımda bir kişiye yürüdüm yürümeyi borak koştum
Utangacım maalesef. Belkide heyecanıma yenik düşüyorum.
Adım atmam asla utangaçlık değil de reddedilme korkusu sanırım
Genelde onlar adım attığı için, benim çekinecek durumum olmuyor 😅
İlk adımı pek atamam, utangacım
Işim olmaz abisi kadının poposunu kaldıramayacaksın
Kişiye göre değişir...
Karşılıklıysa rahat davranırım
Genel de utanmam 🤭
Yürümüyorum, yürüyen olursa de git diyorum
Yürümemeyi tercih ediyorum😅
Yürüdüm ama bıraktık o işleri
Özgüvenim war ama ben yapmam
Ben kim yürümek kim hiç işim olmaz 😀
Utangacım ben yürüyemem...
Biscolata erkeği hiç utangaç olur mu yahu
Rahatımdır ancak acele etmem
ben yürüdükçe koşuyolar :D
Gayet kontrollü ve rahatım
Gayet rahat ve başarılı..:)
Yürümek istersem genelde rahat oluyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?